Home › Forum › Zeverhoekje › Zet je kop erop, en herken je mede forummer.
- Dit onderwerp bevat 306 reacties, 110 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 11 maanden geleden door Drowaert Willy.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Zwarte Pijl ik heb al betere foto’s van je gezien 😉
Wie is die dame op de achtergrond ?Miss Nieuwpoort ?Jongens : gelieve op de antwoordenknop te drukken om op een boevnstaande post te reageren ipv steeds op de quoteknop te drukken .
We zitten hier niet op TB hé 🙄[quote=”Porsche911lover” post=110671][quote=”john.beton.” post=110670][quote=”Porsche911lover” post=110669][quote=”Christophe P” post=110614][quote=”Porsche911lover” post=110608][quote=”Christophe P” post=110602]Ikke,
was vroeger veel netter, denk ik ????
Ben pak aant verimpelen.
maar wie ni??[/quote]ghebt n remspoor op uw kin :happy: :happy:
net als ikzelve[/quote]
Is geen remspoor, maar slipspoor !!!!!!!
Beter spoor maken van op te trekken, dan van af te trekken :twisted:[/quote]een dijenkletser van formaat keverman[/quote]
Porsche911lover :applaus: :applaus: :applaus: gelijk heb je, en ik maar denken dat ik op het verkeerde forum zat :happy:[/quote]Bij dit soort conversatie hoort een toog en een gezellige pint tot in het late avonduur !![/quote]Een quote-topic
[quote=”john.beton.” post=110670][quote=”Porsche911lover” post=110669][quote=”Christophe P” post=110614][quote=”Porsche911lover” post=110608][quote=”Christophe P” post=110602]Ikke,
Ben pak aant verimpelen.
net als ikzelve[/quote]
Beter spoor maken van op te trekken, dan van af te trekken :twisted:[/quote]een dijenkletser van formaat keverman[/quote]
Porsche911lover :applaus: :applaus: :applaus: gelijk heb je, en ik maar denken dat ik op het verkeerde forum zat :happy:[/quote]Bij dit soort conversatie hoort een toog en een gezellige pint tot in het late avonduur !!
[quote=”Porsche911lover” post=110669][quote=”Christophe P” post=110614][quote=”Porsche911lover” post=110608][quote=”Christophe P” post=110602]Ikke,
Ben pak aant verimpelen.
net als ikzelve[/quote]
Porsche911lover :applaus: :applaus: :applaus: gelijk heb je, en ik maar denken dat ik op het verkeerde forum zat :happy:[quote=”Christophe P” post=110614][quote=”Porsche911lover” post=110608][quote=”Christophe P” post=110602]Ikke,
Ben pak aant verimpelen.
net als ikzelve[/quote]
Beter spoor maken van op te trekken, dan van af te trekken :twisted:[/quote]een dijenkletser van formaat keverman
[quote=”Christophe P” post=110632]Beter se ….[/quote]
amai hier zie ik maar bleekjes uit
javel 3.2 van windows software :happy::happy: als ik zo een zwembad kon kopen had ik funny zijn porsche gekocht. 😉
foto is van laatste vakantiet’Is nogal donker daar jhon beton, is toch ni in uwe hof ????
[quote=”Porsche911lover” post=110608][quote=”Christophe P” post=110602]Ikke,
Ben pak aant verimpelen.
net als ikzelve[/quote]
Beter spoor maken van op te trekken, dan van af te trekken 😈eindelijk nog eens tijd om op het forum te komen.
dus zal ik mijne kop er ook maar bij zetten he.[quote=”Christophe P” post=110602]Ikke,
Ben pak aant verimpelen.
net als ikzelve
Ikke,
Ben pak aant verimpelen.
maar wie ni??Attachments:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.