Zetelhoes in badstof

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Zetelhoes in badstof

• Maker
    Discussie

• Herwig
    Deelnemer

Hallo Prosaisten,

Heeft er iemand een goed adresje om zetelhoezen in badstof te kopen?
      Liefst mooi op maat van een P-stoel.

Mijn oudje heeft geen airco en ik plan een rally in een warm land. Steeds met natte rug in lederen zetel zitten vind ik maar niks.
      Bedankt voor alle info…

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • @ Indy ,
        Neem hier eens een kijkje , heeft ze voor alle type Porsche en zijn nog betaalbaar ook Klik

ooit voor mijn italiaantje naar Ikea om de grootste badhanddoeken geweest, die op naar de vorm van de autozetels geknipt, stikken, binnenstebuiten keren zodat het stiksel de binnenkant zit. Is iets aangenamer dan simili leder stoelen van 1000 graden. Blijft er wel “sponzen broekske” uitzien dus op niet hete dagen vliegen ze er uit.

Too much information :ass:

Neenee, dit bedekt ook het zitgedeelte. Voordeel is dat je het op 2 seconden er af hebt, in de wasmachine of sopje steekt en ‘s anderendaags een vers riekend handdoekje onder je reet hebt. :mrgreen:

Goed idee, maar dan blijf je wel een zweetreet hebben hé 😀

Zetelhoezen in badstof weet ik niet, maar zo doe ik het op mijn jaarlijkse roadtrip. Men neme een badhanddoek en naait de twee uiteinden aan elkaar en trekt dit over de kopsteunen over de rest van de zetel. Werkt perfect en je kan het motiefje kiezen wat je wil. :salut:

333.png

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.