zetelverwarming

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster zetelverwarming

• Maker
    Discussie

• Mario cardoen
    Deelnemer

S5000216.JPG
      Beste Porsche vrienden,
      ik ben sinds twee weken trotse eigenaar van een boxster 987 bj 2006
      van eerste eigenaar 60dkm onderhoudsboekje van eerste tot laatste km,
      1jaar garantie en in werkelijke perfekte staat!

Nu heb ik een probleempje met de zetelverwarming en volgens mij is er geen zekering defekt, is dit een probleem die nog opduikt hier??
      ik mag pas volgende week naar de plaatselijke porsche garage.
      mss is dit een pijnpunt?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Garantie mannen!

Toivi net wat ik bedoelde ,alles is relatief zeker bij Porsche . 😉

tezien hoeveel dat ze daar voor vroegen
            tenzij je net onderhoud liet doen ?

Relatief goedkoop van af gekomen . 😉

Yep iedereen,
                Vandaag naar rs motors geweest,probleempje opgelost !
                Er was een foutmelding in de software, gewone reset en twas opgelost .

Beste,
                  Idd aan de damse vaart! Op een van de weinige kansen die we kregen om dakloos te rijden vorig w end,
                  De motor,amai speelt als een zuiver orkestje…en de rest zal idd wel in orde komen denk ik.
                  Mvg ,en goe w end

Foto’s genomen in de buurt van de Damse vaart ?

@Mario
                    ,lig er dit weekend niet wakker van ,het probleem zal opgelost geraken .Erger zou het gesteld zijn als er iets was met je motor .

welkom op de forum

zeer mooie porsche

Ik weet niet waar de zekering zit, want het schema ontbreekt,miss heeft iemand van jullie dit in de p
                        om mij door te mailen? Op www vindt ik het niet terug

toen ik mij wagen gekocht had toen wist ik totaal niet voor wat de knopjes diende

dit was wel geen boxster maar wel een 928 van bijna 20 jaar oud (dus geen logo’s of aanwijzingen)
                          toen ik gwn spontaan de zekeringen controleerden merkte ik dat er een te licht was en defect was
                          dat was deze van de zetelverwarming :wtf:
                          sinds die heb ik dus zetelverwarming :happy:

Van harte welkom hier op het forum .Zou me niet direct zorgen maken ,temeer dat de zetelverwarming van beide zetels niet werkt .Toch zekering ?

Ja hoor een voor een uitgemeten…

PB

Heb je de zekering echt doorgemeten met een Ω meter?

Al verschillende keren gehad dat een zekering oké leek, terwijl ze echt stuk was.

Beide kanten werken niet ?

Mss de schakelaar zelf ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.