zeveraar die rond de pot draait

Home Forum Zeverhoekje zeveraar die rond de pot draait

• Maker
    Discussie
  • kopie van eigen thread op

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph … 387#304387

want ie zit hier ook op ‘t forum.

kzet het in de discussie, ben geen geld kwijt, maar veel tijd en praatjes, een deal gemaakt, en nog tijd zitten wachten, om uit eindelijk met nog meer praatjes van kale reis thuis te komen

wees gewaarschuwd, met johan123m , heeft het maar weinig waarde als ie zegt dat ie zal overschrijven…dubbel omdat ie van belgie moet overschrijven en het dus zowieso al 4 dagen duurt nadat opdracht wordt gegeven, en je dus niks weet tot het x aantal dagen later is….

‘t geen dat me enorm stoort, is dat je dan denkt met iemand bonafide bezig te zijn, en dan geef je nog raad, mails heen stuurt vol tips ,adressen van plekken die revisie en machine werk doen, vragen zit te beantwoorden die niks met het onderdeel te maken hebben dat je verkoopt…. omdat je denkt met een vriendelijke rechtdoorzee mede Porschist te spreken…

Van: johan123m
    Aan: mayonaise
    Geplaatst: 25 Mrt 2007 8:46
    Onderwerp: Re: 2.2S

Heb je een rekeningnr.en ik maak je het bedrag (incl verzending indien bovenstaand ok) over. Kan je me dan wel een timing geven wanneer je ze +- zou kunnen versturen?

Geplaatst: 25 Mrt 2007 9:08

Ik breng de betaling deze week in orde

Geplaatst: 25 Mrt 2007 12:46

Groeten en ik schrijf de 200Euro+vervoer snel over!

Geplaatst: 27 Mrt 2007 21:43

Ik tracht morgen bij de bank langs te gaan voor de overschrijving van de zuigers (moet toch es home-bank aanschaffen!!)

Geplaatst: 01 Apr 2007 9:28

Dag Stijn,

Slecht nieuws . Gisteren met mijn mechanieker gesproken. Blijkt dat mijn cilinders toch niet meer binnen specs zijn!
    Hij heeft me aangeraden, gezien het feit dat jou cilinders ook twijfelachtig waren, om een volledige set Mahle nieuw te kopen…

Ik zal dus niets meer met de zuigers kunnen doen etc etc etc praatjes

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
    • spijtig te horen stijn,

ik heb al veel gemaild met johan, en hij is altijd zeer vriendelijk en uittermate behulpzaam geweest!

hopelijk komt het allemaal goed.
      jan

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.