zielig

Home Forum Zeverhoekje zielig

• Maker
    Discussie

• ironpatje
    Deelnemer

‘k kwam daarjuist (15.00 u) met de auto (fiat multiplay ) van het werk (P&G mechelen)
      aan de rode lichten stopt er een Porsche 911 naast mij (een zwarte, vraag me niet welke type juist)
      de bestuurder heeft een blik bier vast (jupiler, 50 cl ) en hij drinkt ervan !!!!
      hij zal duidelijk m’n afkeurende blik gezien hebben…….(hij steekt ineens z’n middenvinger op !!!!)

als de porsche-bestuurder hier meeleest:

[size=200:3c2pob2o]je bent een zielig persoontje !!!!![/size]

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • da’s hier echt wel zeveren, niets beter te doen?

Anoniem

[quote=”ironpatje”:idzy1h52]
          de bestuurder heeft een blik bier vast (jupiler, 50 cl ) en hij drinkt ervan !!!!
          [/quote]
          Eeuchh…als ik me niet vergis is het hier nog altijd belgie en niet de USA. Dus drinken achter het stuur mag, zolang je maar onder de 0,5promille blijft. Dus diene mens heeft toch niets verkeerd gedaan (tenzij je een ademtest hebt afgenomen 😆 ) ? Die middenvinger was natuurlijk verre van beleefd, en past niet. In geen enkele auto, ook niet in een Porsche.
          PS de mijne is een zwarte, maar ik was het niet.

[quote=”porschky”:3fwn22vz]had misschien net de koers van zijn Fortisaandelen gezien… 😉 [/quote]

euh… welke koers?

Anoniem

[quote=”porschky”:2wvtxq67]had misschien net de koers van zijn Fortisaandelen gezien… 😉 [/quote]

Grrrrrr 👿 👿 👿

Onlangs op een zaterdagochtend rond 10:00 een wagen naast ons aan het rode licht met een familie in.
                Vader achter het stuur aan het genieten van zijn blikje palm!

Redelijk marginaal…

😆

had misschien net de koers van zijn Fortisaandelen gezien… 😉

Zo is het 😉

Anoniem

Bah Jupiler ! Wie drinkt da nu… 🙄 Dat ‘t nu nog Champagne had geweest… 😆

Och ja, ge hebt nu eenmaal mensen van alle slag, ook in P’s.

zou natuurlijk kunnen,
                          maar ik schatte de leeftijd van de bestuurder zo rond de 50 …….
                          (ofwel zag hij er ouder uit door teveel te drinken ❓ 🙄 )

Het was mischien de auto van zijn vader 😆

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.