Zijdelingese luchtinlaten

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Zijdelingese luchtinlaten

• Maker
    Discussie
  • Ik heb mijn Boxster 986 nu al enkele maanden, maar gisteren bij een grondige poetsbeurt merkte ik dat de zijdelinkse luchtinlaten links en rechts niet dezelfde vorm hebben. Is dat standaard zo, of is dat een foutieve herstelling van de vorige eigenaar?

Klinkt dom, maar ben nu al de ganse dag ander Boxsters op de baan aan het zoeken om te vergelijke, zonder succes

Dank bij voorbaat voor jullie feed-back

Philippe

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Euh…ik heb m’n boxster 1,5 jaar,en het is me ook nog niet opgevallen dat er verschil van
      vorm is. 😳

WB

Tja………………da wist ik nu ook wel………………. :mrgreen: 😳
        weer wa bijgeleerd………..

Heren

Dank u wel voor alle info.
          Ben vandaag even bij Porsche binnengesprongen, wou er het fijne van weten (en had al jullie feed-backs nog niet gelezen).
          Blijkbaar is dit normaal op de 986 vanaf bouwjaar 2000. De linkse zijinlaat is lichtjes anders gevormd dan de rechtse, omdat de linkse de lucht inlaat is en de rechtse (passagierskant) de luchtuitlaat is. Dit is blijkbaar een fabrieksverbetering.
          Enfin, daar stond ik dan dom als die man me vrij arrogant vroeg hoe lang ik de wagen al had en ik moest bekennen dat dit van september vorig jaar is.

Ikke dus blij, maar overweeg toch om de inlaten te vervangen met die supercoole Techart inlaten.

Nu nog alleen een verkoopunt vinden (laten spuiten en monteren)…

Ik vond het super met jullie kennis te maken en ben bijzonder aangenaam verast door de respons.

Ik ga nog vaak op deze site zitten denk ik

Groeten

Philippe

Misschien je boxster ook eens op de brug plaatsen dan en verder grondig inspecteren.
            Hopend voor jou dat je geen verdere onaangename verrassingen ontdekt.

WB

heb je een foto van de inlaten bij jouw boxster???

idd, normaal zien ze er beide hetzelfde uit 😉

Ik vrees philippe dat links en rechts gewoon elkaars spiegelbeeld moeten zijn.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.