- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
29 september 2015 om 23:45
Ongeveer een weekje geleden was ik naar een medeforummer gereden om velgen te bekijken, op de terugweg echter hoorde ik plots een enorm luide knal.
Verschoot me bijna een ongeluk.
Was op een 70 baan en mijn coyote had al een paar keer camera’s aangegeven dus reed zeker niet sneller.
Ben meteen gestopt en overal rondom eens gaan kijken, maar kon niet meteen iets vinden. Geen vreemde dingen tijdens rijden tot nu toe, maar is vind het nog steeds wel vreemd. Ik kan ook niet echt zeggen vanwaar het geluid kwam, of het zelfs ook maar uit de wagen kwam aangezien.Anyway, ik weet niet of de twee verbonden zijn, maar het enige dat ik wel opmerkte waren de lucht inlaten aan de zijkant van de wagen.
Daarmee ook meteen mijn vraag. Achter de linkse (bestuurderskant) zie je duidelijk een zwart plastieken afdeksel tussen de rooster.
Aan de rechterkant kan je dan weer gewoon de fan zien zitten.Kan iemand me even geruststellen en zeggen dat dit effectief zo hoort te zijn? 😕
Ergens lijkt het me normaal, maar wou het toch even vragen.(ja ik weet het, staat enorm vuil 🙁 )
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.