Zo, zo fout, maar toch…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Zo, zo fout, maar toch…

• Maker
    Discussie
  • Ben ik de enige die zo’n roof rack retecool vind? 8)

Eens beginnen rondkijken (dromen mag) en hier in Europa vind ik alleen roof racks voor een Kever.
    Verder gekeken, en Pedro 8) in Amerika maakt die krengen.
    $455 voor eentje. Ca va nog zou je denken, maar daar komt nog eens $400 shipping bij. Pedro voegde er wel aan toe dat de shipping eender bleef voor 1 of 2 racks, waarop ik Pedro prompt vroeg of die shipping ook eender blijft moesten er meerdere gekocht worden en of er dan nog iets aan de prijs af kon. Vandaar mijn vraag: zou iemand zoiets willen?

Natuurlijk is dit rackje iets wat totaal haaks staat op de Porsche filosofie, ik ga ‘t er ook niet opzetten om mee naar Stuttgart te rijden, ik weet dus wel alle nadelen, maar voor zo’n ritje in de omgeving, of om ‘m gewoon geparkeerd te zien staan in de garage vind ik dit echt de max.

Ik hoor het graag en als ik meer weet van Pedro over de prijzen meld ik me weer.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
    • en zelfs op een 991 jubi zou een kano passen …

en zelfs op een 991 jubi zou een kano passen …

er bestaat ook een Dakar/Rally versie die wat gemakkelijker te bricoleren valt:

💡 Ik ga proberen er één na te maken
              Alles is te kopiëren !!
              Proberen om de juiste maat te nemen
              Zal foto’s plaatsen als het af is

Verpakking en verzekering. Een houten krat van 1mx1m kost 400$.

Verdorie zeg, net even zitten zoeken en zo kwam ik bij pedroracks uit. ff terug de beginpost nagaan om te kijken voor welk type het moet dienen en dan zie ik pas dat je al wist van Pedro. 400$ is overigens wel erg veel voor verzending! Ik vraag mij af of dat echt niet goedkoper kan… :think:

Het latto-flex idee was eigenlijk een heel goed idee, het roof-rack idee is echter een stille dood gestorven. Veel te duur om “eens te proberen”.
                    Niettemin, het zaadje is geplant, zo’n thread komt altijd wel weer eens bovendrijven in de toekomst. :sleep:

zijn er al vorderingen te melden, of is het een stille dood gestorven na het latto-flex idee?
                      en net wanneer je denkt het ergste gezien te hebben, dan krijg je deze op nuchtere maag voorgeschoteld 😯

Ik weet niet goed wat ik van het idee moet vinden… 😐

Aan de ene kant zou ik het niet doen, aan de andere kant weer wel.
                        Maar dan moeten er dikke velgen opgelegd worden met semi-slicks. Waarvan je dan weer een merksticker op je spatborden kunt kleven… 😉

[quote=”ken” post=194336]op een 964 zou ik het persoonlijk niet plaatsen…
                          [/quote]
                          My thoughts exactly, en voor een paar 100 Euro kan je je dat riskeren, ‘t zal altijd wel eens van pas komen, maar voor bedragen van rond de 1000 Euro is mijn goesting over. Dat kan heel knap zijn, maar ‘t kan ook een tang op een varken zijn.
                          Deze maakt de originele na, maar ik heb het toch meer voor die met een lattoflex 8)

DSCN1336.jpg

roofrackfactoryimageincatalog.jpg

BrackNumeriser0005.jpg

DSC_3308.jpg

DSC_3309.jpg

NewPicture4.png

photo2.jpg

WP_20140423_026.jpg

Kosten dan ook het dubbele van die van Pedro: $850 + shipping 😕

Zitten er flesjes in de bak, en zo ja, zijn ze gevuld, en zo ja, met welk merk? :engeltje:

Een van mijn collega’s rijdt rond met een oude zwarte mercedes /8 met zo’n dakdrager met een houten bak bier, een oude valies en een paar skilatten. Zijn valies hebben ze al eens meegenomen denkende dat er nog iets inzat en is wat verder in straat achter gelaten :mrgreen: :happy:

Getest en goedgekeurd in mijn jeugdjaren, nu is het “bokspring” :first:

ken

heeft nog wel iets op een ouder model vind ik persoonlijk, op een 964 zou ik het persoonlijk niet plaatsen…
                                  enkel die op het dak kunnen mij overtuigen 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.