Zoek nieuwe originele Fuchsen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Zoek nieuwe originele Fuchsen

• Maker
    Discussie

• Geert Silverans
    Deelnemer

Zoek dus nieuwe originele Fuchsen in 9×16 ET 15.
      Iemand een idee waar ik deze kan vinden buiten bij Porsche zelf ?
      Liefst ergens online, site van Otto Fuchs vind ik niet onmiddellijk iets over de 16″ modellen.
      Design911.co.uk hebben iets dergelijks in de aanbieding maar weet niet of dit originele zijn 🙄

Linkje naar U.K.

Alvast bedankt

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
      • @ Wim, Welke Evald bedoel je juist als ik vragen mag ?

@ Fabio, stuur maar door die link.

@ Peter; die op 911.co.uk zijn wel gesmeed en kost ongeveer evenveel als de fuchsen bij Porsche zelf. Ze hebben ook de kopies tegen de gangbare prijzen.
        Bij rose Passion zijn het kopies die ze verkopen, gelijk dezelfde die ze ook bij Van Kessel etc. verkopen. 250 à 285 euro stuk is de prijs die je ongeveer overal betaald voor de kopies.

Heb eigenlijk gewoon een set nodig voor achteraan. Heb zelf nog een set 6 en 7 16″ op de P staan en dacht deze winter de 6J te laten verbreden naar 9J bij Keller. Maar stap een beetje af van het idee en wil toch voor origineel gaan zonder gefoefel 🙄

Geert

Wim

Even goed lezen wat ik schreef, en niet lezen wat op de site staat. 😉

XXX

Op de UK link zijn het geen originele, er staat duidelijk ‘replica’ bij. OP e-bay staan er wel wat te koop, zelfs volledig heropgemaakte, maar daar moet je een dikke buidel voor hebben… Bij Rosepassion (ff googelen) denk ik dat het wel originele zijn, Joma Parts,…
            Succes in de zoektocht :relaxman:

Heb net een setje originele gekocht. 6jx16 en 7jx16. Zijn niet goedkoop. Ik weet dat de vorige eigenaar nog een setje te koop heeft maar originele fuchs turbo velgen dus 7j en 9j maar de vraagprijs is 1850 euro. Als je geinteresseerd ben stuur ik je de link door.

Grtz

Wim

Heb Evald toevallig deze week aan de lijn gehad, en die vertelde tegen mij dat ze een partij originele Fuchsen van Porsche op de kop getikt hadden, en of we er nog nodig hadden voor klanten.
                Werden verkocht voor een leuk prijsje.
                Dus bel even, en maak je geen zorgen, ze spreken daar ook Nederland/Vlaams

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.