Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 273)
    • Gisteren de plaat gekregen, en direct mijn eerst km’s gaan rijden
      En negatief puntje ik moest al direct gaan tanken …. :relaxman:

[quote=”Datake” post=107253]het wachten duurt lang hé :mrgreen:[/quote]

Het wachten duurt lang maar na alle horror verhalen hier te lezen en te horen, vind ik dat het bij mij vlot is gegaan 30 dagen, en het hadden er 7 minder kunnen zijn, maar vanwege vakantie van men transporteur :engeltje:
        Was D’ieteren een weekje later, maar je hoort mij niet klagen ben blij dat het zo vlot is gegaan zonder grote problemen ” enkel de 2dehandskeuring …. ”

Dus :first:

[quote=”porsche” post=107279][quote=”Mikey” post=107251]Vandaag nrplaat gaan aanvragen te Kontich morgen zou ze geleverd worden met Bpost dus van het weekend[/quote]
          Om hoe laat was je dan bij de DIV te Kontich ?
          Ik was er eind Juni voor platen van een aanhangwagen om 8 hr s’morgens, toen het kantoor open ging was ik N° 149 en vermits ze max. 70 Nr’s kunnen verwerken ben ik terug naar huis gegaan.

Ticket 1 was er om 4 hr om aan te schuiven 😯
          De dag nadien nog een poging gewaagd nog meer volk.

Roos formulier dan maar aangetekend opgestuurd 2 Juli 2012.
          Ik wacht nog steeds op platen, we zijn vandaag 12 September !!! :evil:[/quote]

Ik ben eerst naar de garage gegaan om men papieren te halen dan naar de vezekering en dannaar Kontich het was 9u38 en ik was nr 69, om 11u ga ik naar de balie en vraag ik of het nog gaat lukken vandaag voor 12u, daar dedouane maar zit tot 12u….
          Iemand had dit gehoord en komt naar me toe en zegt ik kan ni wachten hier heb je mijn nr.
          Dit was nr. 47 dus plots 22 plaatsen vooruit en om 11u40 had ik men papier opzak, en morgen men originele plaat men duplicaat heb ik al laten maken :relaxman:

[quote=”Mikey” post=107251]Vandaag nrplaat gaan aanvragen te Kontich morgen zou ze geleverd worden met Bpost dus van het weekend[/quote]
            Om hoe laat was je dan bij de DIV te Kontich ?
            Ik was er eind Juni voor platen van een aanhangwagen om 8 hr s’morgens, toen het kantoor open ging was ik N° 149 en vermits ze max. 70 Nr’s kunnen verwerken ben ik terug naar huis gegaan.

Ticket 1 was er om 4 hr om aan te schuiven 😯
            De dag nadien nog een poging gewaagd nog meer volk.

Roos formulier dan maar aangetekend opgestuurd 2 Juli 2012.
            Ik wacht nog steeds op platen, we zijn vandaag 12 September !!! 👿

geduld Mush, veel geduld 😈 😈 😈
              Maar duurt inderdaad te lang… 😥 😥 😥

Wim

Nun dikke proficiat dan. 8)

Ge moogt gerust zijn 👿

het wachten duurt lang hé :mrgreen:

Vandaag nrplaat gaan aanvragen te Kontich morgen zou ze geleverd worden met Bpost dus van het weekend :driver: :drink: :happy:

[quote=”Mikey” post=107177][quote=”stefx911″ post=107176]Succes in kontich! Zag ze daar onlangs ‘s morgens vroeg al staan… een wel zeer lange rij en het de DIV was zelfs nog iet open. ware er zelfs bij met klapstoeltjes.

Waarom niet via de post?
                        Als je makelaar dit online aanvraagt gaat dat snel[/quote]

Hmm de makelaar zei dat het dan 1 tot 2 weken duurt want een ingevoerde wagen kunnen ze niet online ingeven…. dus ik dacht dan gaan we maar zelf naar Kontich, maar als het zolang aanschuiven is mss best via de makelaar doen dan
                        Zal morgenvroeg eens paseren langs Kontich en dan beslissen wat te doen…
                        Ik hoopte van het weekend te kunnen :happy: :driver: maar zal dan een ander weekend worden precies[/quote]

Niet gezegd dat het altijd zo is hé. Met het invoeren van de nieuwe platen was het zelfs niet meer mogelijk via DIV kantoren. had gehoord dat ze die terug hebben open gedaan omdat ze een tijd terug een grote achterstand hadden.
                        Heb je dan geen “gewoon” inschrijvingsbewijs omdat het een ingevoerde is?

Je ka in ieder geval eens gaan kijken morgenvroeg. misschien valt het reuze mee en was het toe zo lang aanschuiven met die achterstand…

Duimen mee dat je asap kan rijden en genieten van je P! Succes!

Wim

Net zus en zwager aan de lijn gehad.

EN >>>>>>>>>
                          4 september Speedster gekocht
                          7 september uitgevoerd
                          10 september naar zus in Duitsland gebracht
                          11 september gekeurd bij de TUV met rode garage platen

Platen waarschijnlijk donderdag of vrijdag binnen, dus deze week/weekend rijden.

En zo gaat het hier in Nederland ongeveer ook.

Woe 15 aug 911 gekocht
                            Di 21 aug 911 getransporteerd van NL naar Belgie en Douane gepasseerd
                            Do 6 sept 911 bij D’ieteren aangeboden voor gelijkvormigheidsattest
                            Di 11 sept 911 aangeboden bij Keuring en goedgekeurd “weliswaar na 3de keer”
                            Woe 12 sept 911 vezekeringspapieren in orde brengen om plaat aan te vragen
                            ….

Wanneer kunnen we rijden :engeltje:

[quote=”stefx911″ post=107176]Succes in kontich! Zag ze daar onlangs ‘s morgens vroeg al staan… een wel zeer lange rij en het de DIV was zelfs nog iet open. ware er zelfs bij met klapstoeltjes.

Waarom niet via de post?
                              Als je makelaar dit online aanvraagt gaat dat snel[/quote]

Hmm de makelaar zei dat het dan 1 tot 2 weken duurt want een ingevoerde wagen kunnen ze niet online ingeven…. dus ik dacht dan gaan we maar zelf naar Kontich, maar als het zolang aanschuiven is mss best via de makelaar doen dan
                              Zal morgenvroeg eens paseren langs Kontich en dan beslissen wat te doen…
                              Ik hoopte van het weekend te kunnen :happy: :driver: maar zal dan een ander weekend worden precies

Succes in kontich! Zag ze daar onlangs ‘s morgens vroeg al staan… een wel zeer lange rij en het de DIV was zelfs nog iet open. ware er zelfs bij met klapstoeltjes.

Waarom niet via de post?
                                Als je makelaar dit online aanvraagt gaat dat snel

Gisteren is de garagist met de 911 naar de keuring geweest.
                                  911 volledig goedgekeurd, papieren 100% in orde maar de plaat van de garage voldeed niet om een ingevoerde wagen te keuren. ruzie
                                  Met gevolg vandaag met andere platen terug naar de controle, vandaag de 911 afgekeurd voor C0, :puke:
                                  terug naar de keuring voor de 2de keer vandaag en de 3de keer deze week auto goedgekeurd en goedkeuringsverslag gekregen :first:

Dus morgen kunnen we naar de verzekering en dan gaan aanschuiven bij de DIV/Douane in Kontich voor men platen… we rijden :driver: bijna

Word vervolgd ….

Ik mag ni klagen want het gaat eigenlijk vlotjes… :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 273)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.