Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 273)
  • Wim

[quote=”bully” post=101265]Een hele mooie targa. Originele nederlandse auto.[/quote]

En dan krijg ik deze, een coupe dus. 😉

http://www.autotekoop.nl/occasion/porsche-911-carrera-sc-coupe–793820/photos

De test van de twee wagens cabrio en targa werd bij mij thuis gedaan.
        Zelfde kinderen zelfde tijdstip en zelfde route.Beste test dat je kunt doen.
        Er is een windcirkulatie bij de targa juist voor de targabeugel, maar de kinderen zaten er vrij komfortabel bij zelf tegen 130km
        Bij de cabrio was het wel een ander verhaal daar er geen mogelijkheid bestaat om het windrekje te plaatsen als de kinderen er zitten.
        Tegen 60km stak hun haar al recht naar boven hadden we nog vlugger gereden hadden ze niet normaal meer kunnen ademen.
        Betreffend het afstellen van het targa dakje ,er bestaan verschillende soorten dakje.Het mijne is niet afstelbaar maar mischien wel de latere versie.Onderstussen is de targa wel van eigenaar veranderd.
        MVG Jacques

Een hele mooie targa. Originele nederlandse auto. klikhierop

Verschil tussen Targa of cabrio… Wij hebben 3 cabrio’s gehad en nu een eerste Targa (weliswaar een recenter type dan waar jullie naar op zoek zijn). Ik rij liever in de Targa dan in de cabrio en de kinderen ‘zitten’ comfortabeler (het is bij ons wel louter een week-end auto dus weinig snelweg – kinderen zijn 6 en 11)

Vanbeurden kunnen wij eveneens aanraden – onze komt daar ook vandaan

Succes !

Dat laatste klopt, maar als je auto pas enkele maanden door jou werd ingeschreven en je komt aan de 25ste verjaardag van ‘datum eerste inschrijving’ kan je beter eventjes uitschrijven en na de verjaardag opnieuw inschrijven. Resterende verkeersbelasting zal je terug krijgen, forfaitaire belasting van ong. 33 EUR moet je betalen. Je hebt wel de kost voor een nieuwe nummerplaat.
              Is hier op ‘t forum al meermaals besproken.

+1 Rocco ,je mag er zeker van zijn als je op bepaalde plaatsen roest ziet er ook roest zal zijn op andere plaatsen .
                Laat je daar niet door afschrikken maar neem het wel mee voor de toekomst .Budget aan de kant houden .

Je moet je plaat niet binnen sturen en een nieuwe aanvragen hoor. Vanaf het 26 ste levensjaar val je automatisch op de minimum wegentaks terug…

Waarom hem laten keuren bij een Porsche garage terwijl hij in een Porsche garage staat??? :engeltje: :engeltje:
                    :engeltje:
                    Gewoon aan Philip Van Beurden vragen hoe het met de auto gesteld staat. Welke directe kosten er aan komen,info over de roest etc. Hij zal de auto beter kennen dan eender welke andere Porsche garage.

Hij gaat echt zijn goede reputatie niet op het spel zetten voor een auto die hij niet zou kennen. De auto staat niet voor niets op zijn website, moest het een krel zijn, zou hij er niet op staan. 🙄 🙄

Als hij in oktober 25 jaar wordt kan je vooraf je auto inschrijven aan de volle pot, m.a.w. 950 euro wegentaks en 65 euro BIV. Voor eind oktober stuur je de plaat terug binnen en de dag na dat hij 25 jaar is vraag je terug een nieuwe plaat aan. Je krijgt dan van de oude plaat de resterende maanden terugbetaald en voor je nieuwe plaat betaal je geen BIV meer en nog amper 33 euro wegentaks. :drink: :drink:

[quote=”Rocco” post=101229]anderzijds als er zichtbaar roest is best de auto eens laten bekijken door een kenner, want je wil niet weten waar ze ‘onzichtbaar’ gaan roesten[/quote]

verklaart misschien de lage prijs?
                      hij is ook pas oldtimer vanaf okt 2012 ….

anderzijds als er zichtbaar roest is best de auto eens laten bekijken door een kenner, want je wil niet weten waar ze ‘onzichtbaar’ gaan roesten

van beurden heeft wel een goede reputatie, als het onderhoud daar gebeurde zit je wel goed op dat vlak

[quote=”Mikey” post=101052]Ben wel opzoek naar een Targa, maar kreeg deze toegestuurd van een forumlid:

http://www.vanbeurdenporsche.be/index.php?p=occasie&pg=detail&auto=117

Lijkt mij een zeer scherpe prijs, kent iemand garage van Beurden?[/quote]

Deze wagen werd in 2003 aangekocht door de huidige eigenaar bij Vanbeurden en word nu verkocht, reden van verkoop rijd niet meer met deze wagen.
                            Is onlangs nog gekeurd voor dagelijks gebruik.
                            Wil hem laten keuren in een Porsche garage.
                            Heeft wel beetje roest aan kofferklep en bumper??
                            is originele kleur ” satijn zwart “??
                            Eigenaar woont in Tremelo
                            Iemand vandaar??

[quote=”Funny” post=101204]Ooit zelf een 2.2 t targa gehad ,super tevreden .Zelf tegen hogere snelheden geen storende geluiden .
                              Hoelang en hoeveel keren gaan de kinderen meegaan ?
                              Koop nooit een wagen (zeker geen 2 de wagen) in functie van een ander .
                              Een targa -dak kan gaan vervormen ,een beetje bol gaan staan en dat kan windgeruis meebrengen .Miscchien bedoelen ze dat met afstellen .
                              Ben zelf geen techneut . :oops:[/quote]

Ze zijn 3 en 5j dus ze zullen nogveel meegaan de komende jaren…
                              daarna kan ik nog iets anders kopen maar dan zijn we zeker 10j verder.

XXX

Ik was afgelopen zondag na de BXL uitstap goe nat, net als mijn tapijtje achter de bestuurderstoel. 😕
                                Bij een gesloten dak krijg ik al lawaai vanaf een goei 90 km/h.
                                Dat afstellen interesseert me dus ook wel 😛

Mijn Targa begon enkel te fluiten eens boven de 230 .
                                  Daaronder geen last .
                                  Was het dak dan slecht afgesteld ??? :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 273)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.