Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 273)
    • Ooit zelf een 2.2 t targa gehad ,super tevreden .Zelf tegen hogere snelheden geen storende geluiden .
      Hoelang en hoeveel keren gaan de kinderen meegaan ?
      Koop nooit een wagen (zeker geen 2 de wagen) in functie van een ander .
      Een targa -dak kan gaan vervormen ,een beetje bol gaan staan en dat kan windgeruis meebrengen .Miscchien bedoelen ze dat met afstellen .
      Ben zelf geen techneut . 😳

0

Dat is al de tweede keer dat ik hoor dat een Targadak moet afgesteld worden. 😯 😯
        Ik wil wel eens weten hoe je zoiets afsteld? ❓ ❓

0
        Wim

[quote=”Gertie” post=101182]Is dat niet een hels lawaai?[/quote]

Als je een goed sluitende/afgestelde kap hebt niet, anders dezelfde fluittoon als bij een slecht afgesteld targa dak. 😉

0

Ik heb niet het probleem gehad te moeten kiezen omwille van het feit of de kinderen al dan niet last zouden hebben van turbulentie op de achterbank££.
            Zijn 22, 20 en 15 jaar oud en passen niet meer achterin.

Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik had niet anders willen hebben dan een Targa. 😉
            Alleen al het feit dat ze “echte” Targa niet meer maken… Of voorlopig toch niet
            Voor mij is de auto bedoeld om te cruisen in een lekker weertje. Dus geen coupé.
            Heb een beetje schrik voor het gesloten rijden met een cabrio. Is dat niet een hels lawaai?

…ieder diertje zijn pleziertje zeker?

0

Weet ik ook hoor, hebben hier ook ne cabrio in huis 😉

0

[quote=”stefx911″ post=101177]ga voor de Coupe, geen last va turbulentie, een echt stijf chassis en de mooiste lijn ;-)[/quote]

mooiste lijn ja volledig akkoord
                maar ben al meer dan 12j dakloos en dat is een verslaving geeft een extra dimensie …
                De cabrio/targa rijders hier weten wel wat ik bedoel 🙂

0

ga voor de Coupe, geen last va turbulentie, een echt stijf chassis en de mooiste lijn 😉

0

Dat hebben we gedaan met 911 cabrio en Targa van een forumlid, maar blijkbaar word er hier anders over gedacht.

Eigenlijk zou je beide wagens minstens eens 1/2 dag moeten kunnen testen …

0

[quote=”Peter_Targa_84″ post=101174]Bwéééé, bwéééé, bwééé 🙁 nen targa natuurlijk :first:

Gewoon testen hé Marc.[/quote]

Dat hebben we gedaan met 911 cabrio en Targa van een forumlid, maar blijkbaar word er hier anders overgedacht :engeltje:

0
                      XXX

Bwéééé, bwéééé, bwééé 🙁 nen targa natuurlijk :first:

Gewoon testen hé Marc.

0
                        PB

Koopt u ne Boxster, heb je achteraan geen last van turbulentie.
                          En de kids? naar Oma en Opa iedereen wint !

0

Ja de test was niet boven 100 km/uur, wij hebben het idee dat onder de 90 km/uur een Targa aangenamer was voor de kinderen, dan met cabrio’s die we hebben gehad.

Dus misschien best toch eens een uitgebreide test doen met Targa en cabrio.

Nu mijn persoonlijke ervaring is dat boven de 100 km/uur het zowieso niet meer aangenaam is om achter in een cabrio te zitten.

Betreffende turbulentie kan ik wel geloven, mmmmm niet simpel …..

0

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest: voor degenen die de pech hebben achterin te moeten gaan zitten zit je dan nog beter in een Cabrio dan in een Targa.
                              Boven de 100 km/u is er voor de achterste toch wel de leut af hoor en kan je beter de kap toeleggen.

0

Klopt wat Wim zegt .
                                Tot 100km/u gaat dat perfect vanachter met open dak .
                                Daarboven krijg je echt een windwervel achterin .
                                Daarom dat ik op grotere wegen steeds het dak erop had als de kinderen achterin zaten .
                                Bij een cabrio krijg je ook een felle wind , maar die is minder voelbaar doordat die niet in een turbulentie komt(vanwege achterraam) , maar doorstroomt .

0
                                PB

Zelf geen ervaring met beide modellen,
                                  maar ik zie zo’n targa altijd een beetje als een Kaasschaaf…

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Kaasschaaf.jpg[/IMG]
                                  :mrgreen:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 273)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.