Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 273)
    • van de morgend om 8u naar de garagist gereden om te controleren, en effectief sticker hangt er in, oef een slapeloze nacht voor niets….

Idd, bij de impactbumpers kleven die die normaal in de deur.
        Maar bvb bij de 356 en de 914 hebben ze die in het kofferruim vooraan geplaatst

Is de stikker met het PVG nummer (proces verbaal van goedkeuring)
          Die krijg je van diegene die de auto goedkeurde.
          In Mikey zijn geval Dieteren. Die zullen de stikker zelf al gekleefd hebben denk ik.

Voor de Alpina heb ik ook die grijze sticker gekregen maar van het keuringsstation tijdens de homologatiekeuring.
            Wel een andere procedure gezien het daar homologatie alleenstaand geval betrof.
            Dat heeft 3 maand geduurd…

Ik krijg hier juist te horen dat ik ook een grijze sticker moet hebben, maar die heb ik niet gekregen.
              Of ze moesten deze reeds in de auto gekleefd hebben maar deze staat nu bij de garage om naar de keuring te gaan.
              Te doeme morgen checken …. :puke:

Things have changed…
                Toen ik ging voor het COC van de 996 4S kon ik 2 maand wachten op mijn papiertje.
                En over de inschrijving van de smurf gaan we het hier helemaal niet hebben 😈

Anyway: goed voor jullie! :first:
                Nu lekker :driver:

Wim

Geen probleem, maar wilde gewoon de ervaring (die voor mij ook nieuw was) hier even plaatsen.

sorry wim maar het kriebelde te hard om het goede nieuws te plaatsen …. :engeltje:

Wim

Marc is mij voor geweest zie ik. 😉

En na mijn schoonheidsslaapje deze middag een kleine beschrijving van de dag te geven voor het GVA te verkrijgen.

5uur45, de wekker loopt af, ga onder de douche en begeef mij na een ontbijt om 6uur30 met Trafic en ambulance naar Marc in Edegem, die staat al buiten als ik arriveer om goed 7.00 uur, en blijkt (later) niet geslapen te hebben die nacht, althans maar weinig.
                      Hem dan gerust gesteld dat er niks loos zal zijn, en zich geen zorgen hoeft te maken.
                      Na een tas koffie de Porsche maar eens opgeladen en tegen 8.00 uur ons naar Brussel begeven.
                      Na een vrij vlotte rit waren we daar omstreeks 9uur15, dus een kwartiertje te vroeg, maar dat is beter als te laat.
                      Dus Marc naar binnen met de papieren, en stond al vlug weer buiten en vertelde dat we eraf mochten rijden.
                      Na een half uurtje wachten was de Porsche aan de beurt, dus de man neemt hem mee naar binnen, en kwam redelijk vlug naar ons gevoel weer terug naar buiten rijden met de Porsche.
                      Ik daar naar toe, en dacht zal geen waar zijn hè omdat hij zo vlug klaar was, maar gelukkig niks minder waar, en vertelde mij dat hij in orde bevonden was.
                      Marc kreeg nog even de schrik van zijn leven, want na mij vertelde hij aan hem dat er een ruil motor in zat, dus die in paniek, maar bleek een vergissing van die man, want was voor de tuning Golf. :mrgreen:
                      Dan Marc mee naar boven, en stond na 15 minuten weer beneden, en met een brede glimlach naar en met begeerde papiertje naar mij toe.
                      Ondertussen had ik de Porsche weer vast gesjord, en vertrokken we tegen 11.00 uur richting huiswaarts.
                      Op de thuisreis de auto dan afgeven bij de garagist die voor Marc de keuring gaat laten doen, en wij daarna naar een taverne voor een heerlijke lunch.
                      Al met al waren we om precies 12uur10 in de taverne.

Dus Dieteren, een dikke pluim. :relaxman: :mrgreen:

Moraal van dit verhaal, en wat ik al eerder schreef, geen Bob de Bouwer Porsche maar origineel, en Dieteren zal niet moeilijk doen.

Marc, straks veel rijplezier met jullie nieuwe aanwinst, en bedankt voor de lekkere lunch.

En dan lekker :driver: Marc. :relaxman:

Vandaag dus naar D’ieteren geweest, we waren daar omstreeks 9u15 en tegen 10u45 weer weg met een gelijkvormigheidsattest op zak en het compliment een Matching Number 911 te hebben :relaxman:

Next step:
                          De wagen dan naar een garagist gebracht die ermee naar de 2dehandskeuring gaat gaan …

:music:

Wim

Er zij er ook met goede ervaringen, dus we zien wel.
                            En anders neem ik mijn wel mee. :mrgreen:

Mikey, ik hoop op een vlotte homologatie bij D’Ieteren.

Zelf heb ik er geen goede ervaringen mee gehad in het verleden ondanks alle aanwezige documenten.

De 911 vandaag gaan halen met de Trailer en langs de douane gepasseerd en nu staat hij in de garage te wachten om naar D’ieteren te kunnen voor de homologatie.
                                Deze zal doorgaan op donderdag 6 september…. word vervolgd :relaxman:

proficiat met de nieuwe aanwinst :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 273)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.