Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 273)
    • Wim wat zouden ze in belgie zonder jou moeten 8)

Wim

[quote=”bully” post=105672]Hoe, met een trailer of ga je gewoon rijden?[/quote]

Met de trailer. 😉

PCCB 65 euro en 3 toffe rittern per jaar!

911-lover betaalt minstens 500€ te veel 😯
            Ik heb ook wat rondgesnuisterd en Erard bleek de goedkoopste makelaar voor mijn classic car (tussen 15 en 25j oud. Ik was er vroeger ook al verzekerd voor mijn Ford Galaxy 500.
            Nadeel was wel dat ze me een stel brandverzekeringen hebben opgedrongen die een stuk duurder zijn dan mijn huidige polissen… 😕
            Volgend jaar toch terug eens rondkijken.

O ja, en voor ik het vergeet: PROFICIAT met je aankoop!
            Als Wim hem heeft gezien is de kans op onaangename verrassingen achteraf heel klein! :applaus:

dinsdag gaan we hem ophalen.

Hoe, met een trailer of ga je gewoon rijden?

Eerst en vooral Proficiat met de aankoop, en veel rijplezier.

Mijnen targa (26jaar)is verzekerd voor dagelijks gebruik maar als tweede voertuig en ik betaal 250€. valt goed mee mijn gedacht.

Proficiat met je aanwinst :first: veel :driver:

[quote=”cab 88″ post=105417]ik denk dat die tarieven bij marsh ook enkel met O-plaat zijn…[/quote]
                    Neenee dit kan ook op gewone platen

Ik nu voor 3 auto’s en 1 moto ongeveer 1600€.
                      De Subaru is aan halve prijs omdat ik toen twee wagens ingeschreven had en na wat druk uitoefenen ze de laagste van de twee aan halve prijs deden .

Anoniem

ik denk dat die tarieven bij marsh ook enkel met O-plaat zijn..
                        Bij erard is dat “youngtimer” vanaf 15 jaar en als hobbywagen.
                        Geen aansluiting bij een club nodig en Bruno Erard regelt alles zelf, ook bii ongeval kan je hem bellen en er zit zelfs depannage bij denk ik.
                        Gewoon eens kijken op zijn site en efkes bellen voor meer info.
                        @ Koen, ik betaalde vroeger ook 600€ voor mijn 911 en nu betaal ik minder voor 6 wagens waarvan 2 met daily Nrplaat…

[quote=”Gertie” post=105388]Check this

Vanaf 75 Euro per jaar….[/quote]

Klopt dit is Marsh voor een voertuig ouder dan 40j voor BA. Maar je moet aangesloten zijn bij een club.

[quote=”Gertie” post=105396]LA MACCHINA VECCHIA CLASSIC CAR CLUB

lidgeld van 60€/jaar, inclusief gratis deelname aan 3 zondagsritten[/quote]
                            Ik zie wel op hun website de nieuwe prijslijst van Marsh die nu 110 euro vragen voor voertuigen tss. 25 en 39 jaar. De 70 euro is voor wagens van +40 jaar.

LA MACCHINA VECCHIA CLASSIC CAR CLUB

lidgeld van 60€/jaar, inclusief gratis deelname aan 3 zondagsritten

Lidgeld in een Oldtimer club schommeld van 90 tot 240 euro. Laatste is van de Classic Porsche Club. Bij Marsh moet je ook zelf de papieren rompslomp uitvoeren als je iets voor hebt, een beetje zoals bij de goedkope online autoverzekeringen.
                                Ik werk liever via een makelaar die bij een probleem alles uitvoerd, dan heb je geen zorgen.

Sorry, had ik overgekeken.
                                  Doch lidgeld kan toch niet zo veel kosten?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 273)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.