Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 273)
    • [quote=”Gertie” post=105388]Check this

Vanaf 75 Euro per jaar….[/quote]
      Dat is van Marsh en zoals Mikey al eerder vermelde dien je lid te zijn van een club om hier aanspraak op te kunnen maken.

Congrats!! 🙂

Check this

Vanaf 75 Euro per jaar….

[quote=”911-lover” post=105381]Dat is wel erg goedkoop . 😯

Ik heb nu 3 wagens en één moto .
            Voor de Porsche betaal ik rond de 700€ (niet getaxeerd en geen kleine omnium)
            Allemaal in de laagste trap[/quote]
            Ik zou dan toch eens informeren hoor bij een andere makelaar want €700 voor je Porsche laagste BM is extreem duur vind ik?
            Ik betaal voor mijn Cayenne S €478 euro BA ook laagste BM.

Dat is wel erg goedkoop . 😯

Ik heb nu 3 wagens en één moto .
              Voor de Porsche betaal ik rond de 700€ (niet getaxeerd en geen kleine omnium)
              Allemaal in de laagste trap

Ik ben bij Mercator, heb 2 daily’s en wat moto’s, nog nooit een ongeval gehad en betaal voor de oude P. +/- 150 euro verzekering BA, getaxeerd op 32500€ (btw in) en betaal voor een kleine omnium +/- 270€, onbeperkte kilometers of wat dan ook.

[quote=”porsche” post=105375]Dat is een hoog bedrag hoor.

[/quote]

Dat was toen Royal Belge , nu is dat AXA geworden .
                  Dit was zonder de kosten van de (door de verzekering aangeduide) expert .
                  Wel even bij vermelden dat het vermogen ook gestegen was van 100pk naar (aangegeven) 180pk (werkelijk 208)

Ik rij er ook dagelijks mee. Taxatie 30k en all-risk verzekert voor nog geen 500 per jaar.

De wagen is niet perfect maar in zeer goede staat voor een oudje van 26,

De mijne is 10 jaar geleden volledig gerestaureerd -met volledige motorrevisie vanaf krukas- en is ook al niet meer perfect, het blijven oudjes 😉

Dat is een hoog bedrag hoor.

Ik heb zelf zojuist eens geinformeerd wat het me zou kosten om een oudje met dagdagelijkse platen te verzekeren.

Kostprijs expert +- 180 euro om een waardebepaling te laten uitvoeren.
                      Voor bv. een schatting van +-50.000 euro zou dat 70 euro aan rijtaks kosten en een 200 euro aan verzekering BA. Eventuele omnium met max. 5000 km is een extra van +-200 euro. Dus al bij al valt dat toch goed mee vind ik.

Kan in België ook .
                        Kost enkel een fortuin .

Voorbeeldje :
                        Destijds op mijn nieuwe Corsa GSI betaalde ik voor een full omnium 1050€/jaar (nieuwwaarde toen 15.000€)
                        Na een paar jaren en na verbouwen van de wagen , de wagen laten taxeren en een halve omnium genomen .
                        Kostprijs 2050€/jaar (geschatte waarde net geen 25.000€)

In Nederland laat je je klassieker taxeren en verzekeren op taxatiewaarde.

[quote=”cab 88″ post=105370]Erard,
                            in combinatie met dagelijks voertuig (ook scherpe tarieven), 200 € / jaar.[/quote]

Is dit dan met aansluiting club?
                            Kan je daar ook Omnium nemen?

Anoniem

Erard,
                              in combinatie met dagelijks voertuig (ook scherpe tarieven), 200 € / jaar.

Van harte gefeliciteerd :relaxman:

Marc gefeliciteerd. :drink: Lekker dat Wim mee was. 😎

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 273)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.