Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 273)
    • Iemand voorstellen voor vezekering en eventueel inschrijvingoldtimer club om zo beter voorwaarden te hebben?

Ik heb al gehoord van Marsh maar deze vragen aansluiting club wel zeervintressante tarieven met all risk bij in

Anoniem

Way to go man !!
        waar zit hier die “vindikleukknop” … :relaxman:

ollrighty….! Congrats…!!

Proficiat Mikey met je aanwinst :applaus: .

[quote=”bully” post=105340]En?…………[/quote]

Hey Bully ik wil je eerst bedanken voor de tip van deze prachtige 911.
              We zijn hem gisteren gaan bekijken en keuren, na enig overleg de wagen aangekocht en dinsdag gaan we hem ophalen.

De wagen is niet perfect maar in zeer goede staat voor een oudje van 26, en dit perfect zetten kan gebeuren in een latere fase.

Nu kunnen we starten met de invoerprocedure, hopelijk verloopt dit een beetje vlot en rijden we mss vanaf oktober met ons oudje rond.

Iedereen alvast bedankt voor de tips, hulp en opmerkingen

En in het bijzonder mijn dank aan Jacques, Wim en Bully

:happy: :driver: :happy:

Wim

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ook benieuwd

En?…………

Woensdag ga ik samen met Cabrio Wim een tripje maken om die mooie Targa te bezoeken

Lekker dat Wim mee gaat [aan mij had je niets gehad] ik hoop dat het wat is, succes……

[quote=”bladerunner” post=105179]De douane maakt niets uit matching numbers. In principe d’Ieteren ook niet want er kan bv. een ruilmotor inzitten, dan klopt dit al niet.

Indien je graag weet of het een matching number is kan je alle nummers: chassis, motor en boite noteren en navragen bij een Porsche dealer.
                        Porsche Verellen in Geel doet dit onmiddelijk. Gewoon iemand van het magazijn aan de telefoon vragen en hij kan dit direct nazien.

Veel succes woensdag :applaus: :applaus:[/quote]

Ik heb het eens andersom geprobeerd, ik heb enkel chassinummer gegeven en Garage Verellen heeft mij het type + nummer gegeven van motor en versnellingsbak + eerste inschrijving.
                        Daar het woensdag in Belgie feestdag is ….

Hier vind je ook alles al veel:
                          http://www.type911.org/articles/article.php?id=4

Porsche 911 red book is eigenlijk een must als je op zoek bent. kan je ineens alles opzoeken, ook ivm matching numbers, opties etc:

http://www.bol.com/nl/p/porsche-911-redbook-1965-2004/1001004002336323/#product_images

De douane maakt niets uit matching numbers. In principe d’Ieteren ook niet want er kan bv. een ruilmotor inzitten, dan klopt dit al niet.

Indien je graag weet of het een matching number is kan je alle nummers: chassis, motor en boite noteren en navragen bij een Porsche dealer.
                              Porsche Verellen in Geel doet dit onmiddelijk. Gewoon iemand van het magazijn aan de telefoon vragen en hij kan dit direct nazien.

Veel succes woensdag :applaus: :applaus:

Woensdag ga ik samen met Cabrio Wim een tripje maken om die mooie Targa te bezoeken :driver:

Volgens D’ieteren dien ik enkel een afspraak te maken met hen, langs te komen met het voertuig, NL-kentekenbewijs Deel D1 – D2, Uitvoerverklaring en Douane papieren.
                                En hij moet volledig origineel staan.

Wat met Matching numbers…

klopt dit een beetje, ik verdonderstel dat de uitvoerverklaring door de Douane word gedaan?

Waar moet ik opletten, om deze zonder problemen in te voeren in Belgie
                                  En gekeurd te krijgen op gewone platen?

Nog andere tips waar ik moet opletten, of hoe ik best te werk ga?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 273)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.