Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 273)
    • [quote=”bully” post=105115][quote=”Mushroom” post=105110]Die ruitenwisser klopt niet in elk geval.
      Hebben Targa’s uberhaupt ooit wel een ruitenwisser achteraan? Ik zou ‘m er in elk geval af flikkeren 😉 [/quote]Mush natuurlijk hebben sommige targa’s een wisser, dat was een optie en lekker makkelijk met dat grote raam. Stand kan je dacht ik zelf bepalen. [/quote]
      Niet quoten out of context hé bully! 😉
      Ik bedoelde dat die ruststand niet klopte.

Die ruitenwisser klopt niet in elk geval. ‘k Denk dat de ruststand normaal gezien verticaal is ipv horizontaal.

Moest ik hem te koop hebben ik zou’m dan wel in de correcte stand zetten want dit lijkt echt nergens op.
      Voor de rest, nogmaals, proper machien volgens de foto’s en imo niet te duur (toch niet in vergelijk met veel andere 3,2’s die hier passeren). Moest ik in de markt zijn voor een 3.2, ik was al weg…

+1

Gaan kijken en keuren.
        Reputatie opbouwen duurt lang en die koester je dan wel. Iemand anoniem afbreken is snel en makkelijk…

Moest ik in de markt zijn voor een 3.2 Targa zou ik op basis van de foto’s en de prijs al onderweg zijn 😉

Gewoon gaan kijken zou ik zeggen. Als ik de verkoper zijn verhaal lees begrijp ik goed wat hij bedoeld, het is zo makkelijk iemand af te maken via fora.
          Als ik lees dat hij reeds 15 jaar Porsches verkoopt heeft de man een reputatie hoog te houden. Je kan mensen in de zak zetten en geld verdienen maar op de duur stopt het, eerlijk duurt het langst.
          Als de Porsche van een klant is en deze zou niet in orde zijn denk ik niet dat de garage het risico gaat nemen om deze te verkopen, hier wat aan te verdienen en later met de miserie te blijven zitten en een slechte reputatie te krijgen.
          Voordeel is misschien nog dat je kan onderhandelen over de prijs met de eigenaar. 8) 8)

[quote=”bully” post=105115][quote=”Mushroom” post=105110]Die ruitenwisser klopt niet in elk geval.
            Hebben Targa’s uberhaupt ooit wel een ruitenwisser achteraan? Ik zou ‘m er in elk geval af flikkeren 😉 [/quote]Mush natuurlijk hebben sommige targa’s een wisser, dat was een optie en lekker makkelijk met dat grote raam. Stand kan je dacht ik zelf bepalen. Ik zie geen rare dingen bij deze targa op het vlekje op de targabeugel na, maar dat zal zo op te lossen zijn. Marc, je kan eerst gaan kijken en ermee gaan rijden en als het je wat lijkt vragen of ze de auto willen laten keuren en op basis van die uitslag de auto kopen. Dat is hier met porsches gebruikelijk. Zij hebben hun eigen garage voor hun onderhoud, garage Dayton. Ik zou voorstellen de targa bij Rob Goossen of bij Porsche-Amsterdam te laten keuren dan weet je alles van de auto. Of je moet Wim vragen of die eens tijd hebt om met je mee te gaan 8) Hier een stukje te lezen van Hans Odijk. klikhierop[/quote]

Heeft deze garage een slechte naam op het nl forum dat hij zich zo moet verdedigen?
            Op deze Porsche is geen garantie word in opdracht verkocht, voor iemand die er snel vanaf wil daarom de lage prijs?? Zeggen ze

[quote=”Mushroom” post=105110]Die ruitenwisser klopt niet in elk geval.
              Hebben Targa’s uberhaupt ooit wel een ruitenwisser achteraan? Ik zou ‘m er in elk geval af flikkeren 😉 [/quote]Mush natuurlijk hebben sommige targa’s een wisser, dat was een optie en lekker makkelijk met dat grote raam. Stand kan je dacht ik zelf bepalen. Ik zie geen rare dingen bij deze targa op het vlekje op de targabeugel na, maar dat zal zo op te lossen zijn. Marc, je kan eerst gaan kijken en ermee gaan rijden en als het je wat lijkt vragen of ze de auto willen laten keuren en op basis van die uitslag de auto kopen. Dat is hier met porsches gebruikelijk. Zij hebben hun eigen garage voor hun onderhoud, garage Dayton. Ik zou voorstellen de targa bij Rob Goossen of bij Porsche-Amsterdam te laten keuren dan weet je alles van de auto. Of je moet Wim vragen of die eens tijd hebt om met je mee te gaan 8) Hier een stukje te lezen van Hans Odijk. klikhierop

Wim

Stuur is normaal met die km stand, zeker van iemand die met klamme handjes gereden heeft. 😉

Ruitenwisser op een targa is ook normaal, ze zijn er ook met geleverd, en voor de 964 op de motorkap en vanaf de 964 in de ruit gemonteerd, dacht ik.

Maar deze moet normaal recht op staan, maar de slag kun je veranderen zodat hij vlak ligt.

Zie verder ook geen eigenaardigheden.

Ziet er op foto zeker niet slecht uit. misschien wel nieuwe dakrubber aan de voorruit nodig en een spuiting van de targabeugel?
                  Lijkt me zeker de moeite om eens live te gaan keuren

Die ruitenwisser klopt niet in elk geval. ‘k Denk dat de ruststand normaal gezien verticaal is ipv horizontaal. Voor de rest ziet ‘t er een proper machien uit :applaus:

Hebben Targa’s uberhaupt ooit wel een ruitenwisser achteraan? Ik zou ‘m er in elk geval af flikkeren 😉 Ik vind dat dit de lijnen verstoort en op een 911 is een achterruitwisser niet nodig.

zeer mooie porsche en prijs is redelijk.
                      speciaal zie ik ook niets

toch de bootschap is om eens naar deze p te kijken :relaxman:

Ik heb hetzelfde stuur met 225000 km en dit ziet er ook zo uit. Het leder zou wel eens een opfrisbeurt mogen krijgen.

Wat de Targabeugel betreft zie ik niets speciaals, of je moet die vlek bedoelen, dat kan van de foto zijn of idd. dat er iets met de lak is.

Met de prijs is in elk geval niets mis, misschien best ter plaatse een oordeel gaan vellen.

[quote=”bully” post=105091]Oke Marc, hier weer een buitenkansje. klikhierop

Dit is een mooie, wel 2 opmerkingen,
                          Stuur ziet er zeer slecht uit tov de rest, waarom?
                          De targabeugel is ook iets mee, in het midden?

En dan nog een vraagje die ruitenwisser achteraan is dat normaal?
                          Ik heb dat nog nooit gezien op een Targa?

Oke Marc, hier weer een buitenkansje. klikhierop

Misschien zijn die bubbeltjes van de kou als het geen corrosie is. Een P met kippevel

Wim

Hij weet misschien niet waar de bubbels op de lak voor staan omdat hij schrijft, geen corrosie.

Maar als project wagen een goed begin positie voor dat geld, en zeker als iemand handig is en zelf ook wat kan sleutelen. 💡

[quote=”bully” post=105071]

bubbeltjes in lak .
                                  Draait goed ,lekt iets olie.

Klinkt goed :twisted:[/quote]

Een eerlijke mens he 🙂

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 273)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.