Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 273)
    • bubbeltjes in lak .
      Draait goed ,lekt iets olie.

Klinkt goed 😈

[quote=”bully” post=104875][quote=”Mikey” post=104861]Een mooie nette wagen met garantie op motor en versnellingsbak.
          Alleen het groene overtuigd me ni echt.[/quote]Lekker gevoel, garantie op een oudje, had ik ook, een jaar en geen gebruik van hoeven maken. En groen dat went snel 8)

Ben mss een moeilijke maar als ik 28000 uitgeef voor een wagen moet de kleur me zeker aanstaan, en het groene exterieur is ok maar het interieur neen niet mijn ding

[quote=”Mikey” post=104861]Een mooie nette wagen met garantie op motor en versnellingsbak.
            Alleen het groene overtuigd me ni echt.[/quote]Lekker gevoel, garantie op een oudje, had ik ook, een jaar en geen gebruik van hoeven maken. En groen dat went snel 8)

Tja, dat is de eighties stijl hé. 😕

Joabarreke zijn witte 3.2 coupe heeft ook een olijfgroene lederen binnenbekleding en ik vind dit zeer knap.

[quote=”BC911″ post=104733]Bij Van Beurden staat een sc cabrio. Is misschien wel iets duurder, maar er zijn er dan ook niet veel van gemaakt. Je moet natuurlijk wel voor al dat groen te vinden zijn … http://www.vanbeurdenporsche.be/index.php?p=occasie&pg=detail&auto=138%5B/quote%5D

Ben vandaag deze groene bij Vanbeurden gaan bekijken is een mooie nette wagen met garantie op motor en versnellingsbak.
                Alleen het groene overtuigd me ni echt.

zo te zien heb je gelijk 😀 blade

Had deze vorige week al eens gemeld. Ik heb hem zien staan en hij ziet er helemaal niet slecht uit.

Persoonlijk wil ik een cabrio maar vanwege de kids 3 en 5 jaar verkies ik momenteel een Targa.

Maar mss is het wel is de moeite deze cabrio te gaan bekijken bij vanbeurden

Anoniem

[quote=”BC911″ post=104733]Bij Van Beurden staat een sc cabrio. Is misschien wel iets duurder, maar er zijn er dan ook niet veel van gemaakt. Je moet natuurlijk wel voor al dat groen te vinden zijn … http://www.vanbeurdenporsche.be/index.php?p=occasie&pg=detail&auto=138%5B/quote%5D

Ziet er idd een prachtexemplaar uit.
                        En wss nog wat garantie !! …

Bij Van Beurden staat een sc cabrio. Is misschien wel iets duurder, maar er zijn er dan ook niet veel van gemaakt. Je moet natuurlijk wel voor al dat groen te vinden zijn … http://www.vanbeurdenporsche.be/index.php?p=occasie&pg=detail&auto=138

[quote=”bully” post=104693]Waarom geen US import, komen vaak, niet altijd, maar vaak mooie porsches vandaan? En G50. Waarom?[/quote]

Misschien omdat er aan de landsgrenzen veelal met het telraam gespeeld wordt?

Carrera 3.2: 207 pk VS (217 pk – 1986), 231 pk OM. Motorcode 930/21 respectievelijk 930/20.
                            Compressieverhouding en terugdringen uitlaatgassen verschillend: 9.5:1 VS, 10.3:1 OM.
                            207 pk bij 5900 t.p.m. en 260 NM bij 4800 t.p.m. voor VS
                            231 pk bij 5900 t.p.m. en 284 NM bij 4800 t.p.m. voor OM

Vervelende Lambda-sensor en driewegkatalysator voor VS.

Alles met als gevolg redelijk verschillende beleving en rijgedrag.

😉 😈 😉 :driver: :driver: :driver:

Waarom geen US import, komen vaak, niet altijd, maar vaak mooie porsches vandaan? En G50. Waarom?

Ben al een tijdje opzoek naar een 911 targa en ideaal zou zijn 3.2 met G50.
                                En dit met odhb en facturen en geen US import.
                                Maar ik ken er niets van maw als iemand met verstand van zaken mee wil gaan kijken naar een mooie, steeds welkom :drink:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=104671]
                                  Kijk eens naar deze, is wel een Amerikaan maar lijkt me zeer verzorgd en een leuke kleur ook nog: http://opcclassics.nl/auto/porsche-911-3-0-sc-targa/

[/quote]Mooie targa. OPC heeft mooie porsches staan, is een opeldealer en porsches zijn z’n hobby.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 273)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.