Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! Zoekende naar 911 Targa of Cabrio

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 273)
    • Aankoopkeuring gedaan?

Anoniem

Vandaag die targa uit NL gaan ophalen !!
        Nog een nieuwe porscheliefhebber erbij dus, ik zal hem de weg naar het forum wel eens uitleggen.
        Nu volgt nog de leuke trip naar homologatie …..

Leuke 964 cabrio voor een LEUKE PRIJS

[quote=”cab 88″ post=104321]Kent iemand deze targa? Mss meer voor de nl-porschisten…

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=212365485

Vanaf wanneer waren de 16 duims fuchsen standaard? Deze heeft 15 duims.[/quote]

Voertuigsoort Personenauto
              Merk Porsche
              Handelsbenaming 911 CARRERA TARGA
              Brandstof Benzine
              APK
              Vervaldatum APK 15-09-2012
              Registratie
              Datum aanvang tenaamstelling 14-05-2005 (7,2 jaar)
              BPM Niet geregistreerd

Dit is wat ik kan vinden. Aankoopkeuring en je weet meer.

Wim

Dat was volgens mij altijd een optie, met uitzondering van de turbo.
                Maar vanaf wanneer dat was…………. 😳 😳

Anoniem

Kent iemand deze targa? Mss meer voor de nl-porschisten…

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=212365485

Vanaf wanneer waren de 16 duims fuchsen standaard? Deze heeft 15 duims.

Kent iemand deze garage? Iemand van Tongeren hier?

http://www.porschedebaard.be/

[quote=”stefx911″ post=103807]Die is hier toch al ergens op het forum besproken, niet?
                      [/quote]klikhierop Yep, door Gertie. 😉

Ik dacht dat de carrera 3.0 altijd de specifieke carrera spoiler. Is niet dezelfde spoiler die je op de latere 3.2 modellen had.
                        maar een “Carrera SCI” ken ik niet, wel de 3.0 SC (Super carrera)
                        De carrera 3.0 niet te verwarren met de latere 3.2 carrera
                        Zo is er dan ook nog de 2.7 carrera die ondertussen redelijk zeldzaam en dus ook prijzig aan het worden is…

ivm die spoiler zal er wel een forumlid met meer kennis hieromtrent dit kunnen bevestigen of juist niet..

[quote=”stefx911″ post=103807]Die is hier toch al ergens op het forum besproken, niet?
                          Voor mij blijft “Ingeschreven als oldtimer” en “in perfecte staat” een contradictie…

ivm de spoiler, als het een originele carrera 3.0 is dan is die origineel. Niet mooi maar hoort el bij de wagen…
                          Een Carrera SCI ken ik echter niet…

Foto’s zijn ook te klein om nog maar iets op te kunnen zien qua staat.[/quote]

Klopt is al meerdere keren besproken staat al sinds april te koop, wat raar is voor een 911 in perfecte staat.

Hoe weet je of het een echte Carrera is? Want er zijn toch ook Carrera’s zonder spoiler?

Die is hier toch al ergens op het forum besproken, niet?
                            Voor mij blijft “Ingeschreven als oldtimer” en “in perfecte staat” een contradictie…

ivm de spoiler, als het een originele carrera 3.0 is dan is die origineel. Niet mooi maar hoort el bij de wagen…
                            Een Carrera SCI ken ik echter niet…

Foto’s zijn ook te klein om nog maar iets op te kunnen zien qua staat.

[quote=”porsche” post=103797]Spijtig van die lelijke spoiler[/quote]
                              +1

[quote=”Peter_Targa_84″ post=103776]Effe opsnorren:
                                http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-carrera-3-0-sci-119564804.html
                                [/quote]
                                Eerste eigenaar las ik, altijd intressant om eens naar te gaan kijken.
                                Spijtig van die lelijke spoiler maar dat is op te lossen.

[quote=”Peter_Targa_84″ post=103775]Marc, toch gene 964, blijf toch bij de vele mooiere 911 ruzie … :D[/quote]

Wees maar gerust geen 964

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 273)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.