zoekfunctie…werkt die ?

Home Forum Porscheforum mededelingen zoekfunctie…werkt die ?

• Maker
    Discussie
  • Als ik een zoekterm ingeef bovenaan…dan krijg ik in 9 van de 10 gevallen : 0 resultaten.

Ik geef bijvoorbeeld “nummerplaat” in : 0 resultaten
    bij Van Beurden : 0 resultaten…

:engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • soms is tijdens de forumupgrade de zoekfunctie niet beschikbaar op dat deel van het forum waar jij dan bent. je kan dan ofwel
      met een externe zoekmachine werken en er porscheforum als extra zoekargument bij zetten, ofwel
      rechtstreeks de PFB zoekfunctie oproepen via deze link: https://porscheforum.be/index.php/forum/zoeken

[quote=”Sensa911″ post=188456]
        Voor diegene die de donatieknop nog niet gevonden hebben … die staat tussen “mijn onderwerpen” en “profiel”.

De knop werkt is zijdezacht en werkt perfect! :happydance:[/quote]

Ik heb de donatieknop ook gevonden Sensa911 – storting is gebeurd 😉
        Hopelijk mag ik in de toekomst (bij een eventuele aankoop vanuit Italië, wie weet??) van je kennis van P en Italiaans eens gebruik maken 😳

K heb net na wat hoofdbreken in css en php de verwarrende search bar verwijderd.
          Een tip van de sluier ivm de layout ga ik nog niet lichten, ik sta nog in een pré ontwerp fase, maar we gaan op een ander soft platform overgaan.

Hazo…ik had die “zoeken”tab niet eens opgemerkt :bounce: en deed dus alles via de serach button bovenaan. Bedankt voor de verduidelijking :coolness:

McKluskey… jij moet God zijn…jij kan posten terwijl je afwezig bent… :engeltje:
              Wij kijken uit naar de veranderingen!
              Kan je in de Forum in 2015 topic een tip van de sluier oplichten?

S2

De tab “Zoeken” staat voor zoeken op het forum. (Dus in de verschillende topics)

De “search” regel staat voor zoeken op de website. (Niet “in” het forum). Als je daar bvb. Adaptive intikt, krijg je het artikel op de homepage over Adaptive Aerodynamics.

Simpel toch? 🙂

(Oops, het opperhoofd was me net voor 🙂 )

Heb het even bekeken, die search button bovenaan slaat idd niet op het forum, maar op de portaalpagina, en zelfs daar ligt de link niet correct naar de juiste database… ik ga even kijken wat ik daar aan kan veranderen met mijn beperkte joomla kennis, maar beste forummers, we zijn aan een nieuwe forumversie bezig voor 2015 😉 mede dankzij de donaties van de laatste weken begint dat iets vlotter te lopen dan ik eerst hoopte. Waarvoor dank !

Doorgespeeld aan de bevoegde instanties :salut:

Nog een tip: bij “zoekopties” staat automatisch “tot 1 jaar geleden”, als je die verandert naar “elke datum” krijg je nog een pak meer resultaten te zien :salut:

Marcolini67, ik herken het verhaal helemaal… ook ik heb me in het begin “laten vangen” door die “search” en dat terwijl het de “zoeken” knop moet zijn.

Misschien kan er een ietsiepietsie van de recente donaties aan het forum gebruikt worden om dit “search” eraf te halen.

Of heeft die een andere functie waar ik nog niet achter gekomen ben.

Voor diegene die de donatieknop nog niet gevonden hebben … die staat tussen “mijn onderwerpen” en “profiel”.

De knop werkt is zijdezacht en werkt perfect! :happydance:

ok gevonden… hier op zoek klikken en niet bovenaan in “search”…dan werkt het idd perfect…

[quote=”marcolini67″ post=188422]Sorry werkt niet….tik is boxster in…niks van het forum te vinden…[/quote]

werkt perfect!
                          Bij deze zoekopdracht staat jou post zelfs helemaal bovenaan, zoals het hoort.

Bij mij wel.
                            101 pagina’s.
                            Gebruik jij ook de tab toets Zoeken tussen Profiel en Regels

Sorry werkt niet….tik is boxster in…niks van het forum te vinden…

Ik heb toch ook al ondervonden dat niet niet altijd werkt.
                                Nu net nog eens geprobeerd.
                                Inderdaad werkt het niet via de Search bovenaan.
                                Wel via de Zoeken tab 💡

Werkt inderdaad zoals het hoort.
                                  Mogelijk gebruiken ze de ‘Search’ knop helemaal bovenaan in het venster?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.