Zoektocht begint..

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Zoektocht begint..

• Maker
    Discussie
  • Aangezien de TT (Audi) in juli weg gaat, veel plezier mee gehad en dat dan de S2 ook zal volgende, stilaan op zoek naar een waardige opvolger maar wat…. Van de ene kant een oldtimer, aangezien ik maar weinig kms maakt ivh tot de kosten, van de andere kant de lage prijzen voor de 996… 997 vind ik naar kosten nog te duur voor een zondagse funwagen. Als oldtimer zit ik te denken aan 356 apal, Ferrari mondial of iets anders speciaals maar ik heb ook wat leuke 996’en gezien, paar hele mooie nu met gt3 kit en een mooie cabrio.
    Nog geen idee van biv, wegentaks etc en van onderhoud en zo voor de 996 maar ik zal hier wel genoeg over vinden 😀 dus de zoektocht begint stilaan … Yesss. :salut: :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • Thanx :music: :up: :up:

bjoetie of a kaar zeg, :respect2: :hail: :applaus: :up:

Trrrrrrrrrrrrr tsjing!

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31.jpeg

Je moet zorgen dat het bestand niet extreem zwaar is. Ik comprimeer mijn zelfgemaakte foto’s altijd voor het posten. Full resolution lukt niet.

klopt, wou nog een gewone grote kleurenfoto in een bericht zetten maar dat lukt niet echt 🙁

Proficiat, maar van die sonderfarbe zie ik niet veel op die sepia foto…

mooie wagen, proficiat met de aankoop :up:

zoektocht heeft wat langer duurder wegens andere prioriteiten
                    maar ondertussen staat ie al enkele maanden op de oprit te blinken….

Boxster S

1ste eigenaar met leuke optielijst in Sonderfarbe, sport chrono pakket, pasm, hardtop, full leder etc

al wat kms kunnen doen en super tevreden, rijdt heerlijk…!!! 😀

Attachments:
                    • image1(1).JPG

We zijn allemaal jong geweest.
                      Hij die zich niet kan beheersen, jong of oud is een gevaar op de weg.
                      Je kunt ook vreselijk in de fout gaan met en Opel ascona de Luxe.
                      Mijn zoon mag af en toe de Porsche meenemen omdat ik er zeker van ben dat hij geen stomme dingen doet.
                      Hij mag alleen met zn vriendin gaan rijden en niet met een stel vrienden.
                      Absoluut verboden, alhoewel hij ook dan zijn verstand erbij zal houden.
                      De kat niet op het spek binden!!!

Is inderdaad zo Cedric! Maar als de (jonge) koper nogal enthousiast rijd tijdens de testrit, kun je je al wel voorstellen hoe die gaat rijden als hij alleen is (of erger: stoer wilt doen voor vrienden of vriendin!). Er gebeuren zoveel ongelukken door gebrek aan ervaring door jonge bestuurders dat ik de zorg van Luke wel kan begrijpen. Aan de andere kant is het hun eigen verantwoordelijkheid natuurlijk en persoonlijk zou ik er niet teveel van wakker liggen. Het enige waar ik van wakker zou liggen is wat ik met mijn getelde centen zou moeten doen. 😉 :mrgreen:

Wat heeft iedereen hier tegen jonge mensen met een snelle wagen, op mijn 20 ook al een GTI 200+ PK. Nooit iets mee tegengekomen….

Niet iedereen over de zelfde kam scheren mannen !!

Laat die jongen er plezier aan hebben.

Succes met de zoektocht naar een waardige opvolger!

Proficiat met de verkoop ! :up:
                            Als ze zich niet te pletter rijden in jouw wagen dan is het wel in een andere wagen .Dit kan je niet voorkomen . 😥

Afscheid…

image.jpg

ach, met een golf gti (200pk turbo) kan je net zo hard tegen een boom knallen….
                                Als er morgen iemand de centen legt zou ik gewoon verkopen!!! Is ie zo gek om dan een kusje tegen de muur of boom te geven, tja dan is dat zo! Als ie de wagen niet bij jou koopt, koopt ie op een ander!!! Je kan dan iig wel gerust zijn dat ie met een technisch correcte wagen onderweg is waar bvb remmen en banden etc in orde zijn!!

Bij verkoop van een 911 aan jongens die nog niet kunnen rijden en de zotheid in de kop hebben, kun je je dat uit moreel besef inderdaad afvragen. Zo wilde een vriend van me, een SL rijder zowel classic als nieuw, toen we de grenzen van de prestaties van m’n 911 hadden opgezocht, ook graag zo eentje aan z’n arsenaal toevoegen. Maar hij had 2 jongens thuis die net hun rijbewijs hadden en net zo ondeugend in aanleg waren als hun vader. Hij heeft het niet gedaan omdat de jongens op een ongezien moment zeker met die auto zouden gaan rijden met alle mogelijke ellende van dien. En dat vond ik dus een heel wijs besluit.

Maaaaaaaaaaaaaar, een TT valt toch wel mee, die heeft toch een aardige kreukelzone, een goeie ‘rolkooi’ zeg maar, plus 4-wd en allerlei technische snufjes die fout rijgedrag compenseren. Audi’s en BMW’s moet kunnen, dat eindigt dan in het slechtste geval tot het afschrijven van de auto, en een ervaring rijker voor de jongere.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.