Zoektocht begint..

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Zoektocht begint..

• Maker
    Discussie
  • Aangezien de TT (Audi) in juli weg gaat, veel plezier mee gehad en dat dan de S2 ook zal volgende, stilaan op zoek naar een waardige opvolger maar wat…. Van de ene kant een oldtimer, aangezien ik maar weinig kms maakt ivh tot de kosten, van de andere kant de lage prijzen voor de 996… 997 vind ik naar kosten nog te duur voor een zondagse funwagen. Als oldtimer zit ik te denken aan 356 apal, Ferrari mondial of iets anders speciaals maar ik heb ook wat leuke 996’en gezien, paar hele mooie nu met gt3 kit en een mooie cabrio.
    Nog geen idee van biv, wegentaks etc en van onderhoud en zo voor de 996 maar ik zal hier wel genoeg over vinden 😀 dus de zoektocht begint stilaan … Yesss. :salut: :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • De audi TT zo goed als verkocht, jonge gast die dit als afstudeerkado krijgt 😯
      Vanmiddag zijn ze komen kijken en rijden, waren direct verkocht gezien de schitterende staat,
      Alleen tijdens het rijden ging hij nogal driftig met de peddels om
      Vraag me af of ik de wagen moet verkopen, heb geen zin om volgende week tel te krijgen van vader dat ie tegen een boom plakte
      Of moet ik hem gewoon verkopen en me dat niet in m’n koppeke steken??
      Heb zo goed als de vraagprijs gekregen 19000,- (2008 full option 50000 km) dus dat was ok….

[quote=”Mushroom” post=133541]Ga je bestellen Luc? :sarcastisch :mrgreen:[/quote]

neenee, moet daar gewoon zijn :happydance: :happydance: :happydance:

en DEZE staat te koop op het forum bij de buren in het noorden. vraagprijs 17.950 euro

Is verdwenen van Kapaza….
            Bestellen niet echt, eerst die anderen kwijt zijn 😉

Ga je bestellen Luc? :sarcastisch :mrgreen:

[quote=”Luke” post=133475]zonet deze op kapaza tegen gekomen, iemand bekend?
                http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/porsche-911–996–porsche-996-cabrio-65875351.htm
                tis wel een eindje rijden voor me :engeltje:
                mooie kleur, combi, welke opties zijn echt een must?
                BIV, etc wat kost dit?[/quote]

Indien interesse, dinsdag ben ik in Knokke, ga anders wel eens kijken :salut: :salut: :salut:
                Moet maar iets laten weten;

nog gauw een post voordat we dadelijk wat van de zon gaan genieten.

deze staat net over de grens nabij Tilburg; ik krijg de wedge helaas niet in euro zoals het origineel zoekertje

[ebay]151058512303[/ebay]

zonet deze op kapaza tegen gekomen, iemand bekend?
                    http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/porsche-911–996–porsche-996-cabrio-65875351.htm
                    tis wel een eindje rijden voor me :engeltje:
                    mooie kleur, combi, welke opties zijn echt een must?
                    BIV, etc wat kost dit?

gisteren naar een mooie -dacht ik- PGO cevennes gaan kijken,
                      toffe wagen, beperkte plaats maar genoeg voor mij, speciale zwarte kleur
                      2jr oud met al meer dan 100000km, verschillende onderdelen en deurbekleding
                      die links en rechts los zaten, bleek dat ie ook verhuurd werd voor trouwerijen,
                      op zich een mooie sportieve wagen maar bijna 29000,- was er voor mij teveel aan…. 🙁
                      wou nog naar een andere in Hasselt gaan kijken maar dat is er gisteren niet meer van gekomen

hallo, veel succes met je zoektocht, hou ons op de hoogte

Succes Luc

Succes met het zoeken.
                            Hopelijk kom er snel een mooie P bij

XXX

Succes met de zoektocht, hopelijk iest moois met een ‘P’ :relaxman:

Kan ik me voorstellen 😈 :driver:

Ps ook van de S2 heel veel plezier gehad 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.