Zoektocht gestart naar een Targa (911)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Zoektocht gestart naar een Targa (911)

• Maker
    Discussie
  • Beste forumvrienden,

hierbij start ik mijn zoektocht naar een Porsche Targa oldtimer (luchtgekoeld).
    Geboortejaar vanaf 1970 tem 1980. Mag werk aan zijn, maar moet toch al baanveilig en rijdend zijn.
    De bedoeling is om er toch al wat rijplezier aan te beleven en in de nabije toekomst deze te restaureren.
    Mag een Kelly zijn die terug opnieuw kan opgebouwd worden naar originele staat.
    Richtprijs aankoop projectje : 25.000€

Prioriteit van restauratie ligt nog altijd op de 944.

Indien er iemand een interessante kandidaat weet staan >> let me know.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Die ziet er inderdaad nog lekker uit. De moeite waard om eens te gaan kijken.

[quote=”youyou” post=244372]http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-sc-targa–77-107453563.htm[/quote]

Die Aircooled Classics uit Grobbendonck is een eigenaardig samenraapsel zoals de meeste van zijn karretjes.

Een vriend van ons kan daar niet over zwijgen.

🙄 👿 🙄

Zal geen tijd meer hebben om ze allemaal zelf op te maken zeker. :popcorn:

Ik wist niet dat Dekens nu ook al DHZ Porsches verkocht :think:

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-3-0-sc-targa–europese-wagen-113777473.htm

Tja, voor een handige harry als jij mag dat geen probleem zijn :respekt:

yep

[quote=”TheFab” post=244306]@deepee >> Thx, sms gestuurd naar verkoper en via mail fotokes verkregen. Wat was jouw indruk van de wagen?[/quote]

DST heeft je hierover intussen gecontacteerd, niet ?

@deepee >> Thx, sms gestuurd naar verkoper en via mail fotokes verkregen. Wat was jouw indruk van de wagen?

er stond er eentje te koop bij de buurman van ACC Porsche Parts in Zichem: blauw metallic koetswerk en muisgrijs leder interieur

2016-11-0514.00.14.jpg

Wim

73er smal body

[quote=”Rollie” post=244263]Denk dat je Johan Dekens bedoelt, Porsche & Claasic Cars Hasselt[/quote]

Klopt, heb het aangepast. 😉

Denk dat je Johan Dekens bedoelt, Porsche & Claasic Cars Hasselt

Johan Dekens heeft een Zweeds Targa’ke staan van 1979 voor 27.911 met volledige historiek in een mooie blauwe kleur.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.