zoektocht mystery onderdeel

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 zoektocht mystery onderdeel

• Dit onderwerp bevat 10 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door XXX.
  • Maker
    Discussie
  • goede avond,
    heb onlangs onderdelen laten coaten van een porsche 911 van 1973.
    bij teruglevering vind ik een onderdeel waarvan ik de herkomst niet kan terugvinden in de cataloog.
    indien iemand het onderdeel herkend ????
    mijn dank voor terugkoppeling
    ricardo

Attachments:
    • supportmysteryIMG_3632.JPG
    • supportmysteryIMG_3633.JPG
10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • XXX

Ricardo, dat noem ik ballen hebben. :engeltje:
      Blind vertrouwen in de opbouw, plaats aub veel foto’s van de vooruitgang, daar smullen we altijd van en leren er gelijk nog wat van bij.
      Zoals bv wat ‘the mystery piece’ nu juist is :up:

bert,

geen idee of het interieur of exterieur is.
        binnen 2 maanden is de Porsche terug, van de lakkerij, en begint de opbouw.
        misschien vind ik dan het onderdeel weer. 😀 😀

bedankt
        ricardo

Enig idee of het een interieur of exterieur onderdeel is :popcorn:

Hartelijk dank voor je hulp, Allemaal.
            Zal het eventjes laten rusten.
            Groetjes
            Ricardo

@TS, komt me niet bekend voor en heb momenteel eentje volledig uit elkaar liggen

Heb ik ook al voorgehad,

alle onderdelen van het onderstel van een 3.2 binnengestoken om te stralen en geel te verzinken
                en dan krijg je een beugeltje extra mee terug waar je dan een uur mee kwijt bent om uit te zoeken
                waar het vandaan komt en uiteindelijk van een F348 was 🙄

Fidget spinner :first:

of een onderdeeltje dat verkeerdelijk tussen uw parts beland is en misschien van iemand anders is….

123

lijkt op de naaf / rem klauw bracket, maar die had normaal 3 gaten voor bouten.. zoiets
                      : o .

En het stuurnaaf bracket , dacht ik was in L vorm op de 73.

Heb je geen foto’s van de diverse delen demontage??
                      Dat moet je gewoon hebben bij zoeen project, el cheapo digitale camera of gsm, en gewoon foto’s maken van alles.
                      It’s the only way.

btw, hoe groot is dat ding? is lastig in te schatten op foto.
                      Heb je originele stoelen? misschien iets van aftermarket stoelen?

XXX

Ik zou denken een bus van de stuurinrichting of ophanging vooraan???
                        Fijne zoektocht :engeltje:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.