Zoektocht naar Porsche 912

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Zoektocht naar Porsche 912

• Maker
    Discussie
  • Ben al een tijdje aan het rondkijken voor een goede 912, maar het feit dat deze wagens als de “mindere” Porsches worden bestempeld maakt het blijkbaar nog moeilijker om een goed exemplaar te vinden. Indien jullie dus iets weten staan, dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt.

Groeten, Bert

PS: een goede vroeger 911 mag ook altijd, maar vrees een beetje voor het budget ;).

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
    • klikhierop met fuchsen 8)

nu, in Frankrijk liggen de prijzen sowieso wel wat hoger. Als ik hun richtprijzentabel bekijk heb ik ook vaak zo iets van ‘yeah righ’…

Prijzen voor gerestaureerde modellen zullen natuurlijk altijd meer schommelen, want wat is natuurlijk ‘gerestaureerd’? Bij sommigen wil dit zeggen dat men van een blote kas begonnen is, en met nieuwe stukken alles opgebouwd heeft, bij anderen wil het zeggen dat men alle onderdelen en deuren die er afgevallen waren, weer opgekleefd heeft met fu.. ducktape… 😀

Volgens mij ben ik die gele 912 ook al eens ergens anders tegengekomen .

[quote=”porschky” post=100809]wat prijzen betreft, in Flat Six Magazine of RS Magazine betreft, zie ik dat gerestaureerde 912’s in Frankrijk makkelijk de 30.000 euro overschrijden![/quote]
            Vragen kost niets he !
            Ik weet dat de beide 912 op de site van http://www.belgiumclassiccars.be al lang te koop staan. Hebben eerst bij een andere handelaar gestaan. Handelaars wisselen dikwijls onderling om de bekende reden heb ik al opgemerkt.

Beide 912 zijn dan nog andere prijzen dan die jij vermeld en toch staat men er niet voor aan te schuiven. Ik bedoel maar, goochelen met cijfers is gemakkelijk maar ze krijgen is een ander verhaal.

wat prijzen betreft, in Flat Six Magazine of RS Magazine betreft, zie ik dat gerestaureerde 912’s in Frankrijk makkelijk de 30.000 euro overschrijden!

Deze verkoper heeft inderdaad vaak ‘schoon gerief’ te koop.
                Dit is zijn site: http://www.belgiumclassiccars.be/index.html

Staat trouwens nog een 912 te koop bij hem.

Ze hebben ook een propere Rally versie, niet echt goedkoop maar leuk:

http://www.belgiumclassiccars.be/porsche_912_swb_68.html

Prachtige wagen, behalve dat geel randje aan het stuur 😆
                    Die verkoper staat vaak op beurzen enzo. Heeft steeds mooi materiaal.
                    Dus ik zou zeggen, ga eens een kijkje nemen.

Te zien op de foto’s staat hij momenteel op oldtimerplaten!
                      Wil niets zeggen .
                      In het Franstalig landsdeel schrijven ze vaak roule Toutes distances !
                      Ik hoop het voor deze prijs .

Iemand die deze wagen al ooit is gaan bekijken of kent?

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=213529458

[quote=”porsche” post=100732][quote=”jeanke” post=100730]Wat voor gedoe met een Nederlandse wagen invoeren?[/quote]
                          Met de juiste papieren geen probleem hoor.

– Aankoopfactuur
                          – Gelijkvormigheidsattest (niet noodzakelijk)
                          – Uitvoerverklaring
                          – Kentekenbewijs laatste eigenaar
                          – Eventueel laatste keuringsrapport[/quote]

Als je hem als ‘Classic car’ en dus voor dagelijks gebruik zonder de beperkingen van een ‘oldtimer’ wil inschrijven is een gelijkvormigheidattest noodzakelijk. En dat is niet hetzelfde als een COC….
                          Je kan hierover normaal gezien alles vinden op bij eerdere topics.

Grjts

[quote=”jeanke” post=100730]Wat voor gedoe met een Nederlandse wagen invoeren?[/quote]
                            Met de juiste papieren geen probleem hoor.

– Aankoopfactuur
                            – Gelijkvormigheidsattest (niet noodzakelijk)
                            – Uitvoerverklaring
                            – Kentekenbewijs laatste eigenaar
                            – Eventueel laatste keuringsrapport

Wat voor gedoe met een Nederlandse wagen invoeren?

[quote=”bully” post=100718]klikhierop Was een kleine moeite :lol:[/quote]
                                Ik had reeds contact met hem, maar hij moest nog even wat zaken bekijken … Toch bedankt voor de moeite.

Mooi exemplaar hé. Maar invoer uit Nl, kans op gedoe om die hier in te schrijven.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.