Zoektocht naar Porsche 912

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Zoektocht naar Porsche 912

• Maker
    Discussie
  • Ben al een tijdje aan het rondkijken voor een goede 912, maar het feit dat deze wagens als de “mindere” Porsches worden bestempeld maakt het blijkbaar nog moeilijker om een goed exemplaar te vinden. Indien jullie dus iets weten staan, dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt.

Groeten, Bert

PS: een goede vroeger 911 mag ook altijd, maar vrees een beetje voor het budget ;).

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
    • klikhierop Was een kleine moeite 😆

In economisch mindere tijden ,worden er juist de beste zaken gedaan door bepaalde personen .
        Bekijk eens de beurs ,wanneer stappen de meeste mensen erin ?Op het moment dat de grootste winsten al genomen zijn en als alles op zijn hoogtepunt staat .
        Uiteraard hebben we geennglazen bol.

Wim

Economie en recessies zijn rare woorden, maar wie even terug denkt aan wat ik eerder hier al op het forum geschreven heb, zal weten wat ik bedoel als ik zeg: recessies voor oude auto’s van waarde is perfect. 😎 💡

Wacht maar tot zogenaamde recessie voorbij is. ruzie 😥

Ben blij dat Mushroom me voor is, want soms begin ik aan mezelf te twijfelen wat prijzen betreft. Ik heb er ondertussen al een heel deel in het echt gaan bekijken. Onder de 20000 zijn ze mooi van ver (en zelf dat niet altijd), zelfs wagens tussen de 20000 en de 25000 zijn vaak net niet helemaal. Ik weet dat ik veeleisend ben, maar heb tijd. Dus ééntje kopen om er maar één te hebben …. nope.

En inderdaad, die perfect gerestaureerde van 17500, laat maar komen. De garagepoort staat al open ;).

Als je nog een perfect gerestaureerde weet staan voor 17.500 mag je me ‘t altijd laten weten :relaxman: Nee, serieus! :lekker:
              De laatste tijd zie ik voor <20.000 alleen maar rommel staan.

[quote=”RubenB” post=100588]Het 912’je dat mijn vader +/- 10jaar geleden heeft gerestaureerd komt terug in de verkoop. Staat nu in het noorden van Nederland. Wel hogere prijsklasse (+ 25.000)
                Wel een Zééééér gezond exemplaar![/quote]
                +25000 euro is dan ook een heel stevige prijs voor een 912.
                Begin dit jaar stond er een prachtig gerestaureerd exemplaar met full historiek te koop in Essen van een particuliere Nederlander voor 17500 euro. De wagen was gerestaureerd door een vroegere medewerker van Bob Hahn, dus echt top.

Bedankt voor de tip Ruben. Heb reeds contact met de huidige eigenaar ;).

Het 912’je dat mijn vader +/- 10jaar geleden heeft gerestaureerd komt terug in de verkoop. Staat nu in het noorden van Nederland. Wel hogere prijsklasse (+ 25.000)
                    Wel een Zééééér gezond exemplaar!

[quote=”bully” post=100421]Cloaca heeft er een te koop op het ned.forum. klikhierop[/quote]Je kunt je vraag ook in dat topic stellen. Cloaca is deze 912 nog te koop? 😉

Liefst eentje die redelijk klaar is. Het projectje waar we het over gehad hebben was net iets te veel van het goede ;). Ben al blij dat ik de familieraad zover gekregen heb om opnieuw een 2de P aan te schaffen 😀 .

Wim

Bert, zoek je een kant en klare, of een project van de 912 serie

Een PB naar cloaca en je weet het. 8)

De post dateert van 2010 …, nog steeds te koop dan?

@porsche
                              : die in Brummen staan niet meer op hun website, alleen nog het rode restauratieproject aan 17500 euro …

Cloaca heeft er een te koop op het ned.forum. klikhierop

Hier staan er een aantal te koop:

Klik hier

Ik ken je budget niet maar ze zijn ook niet allemaal goedkoop.
                                  Er staan er 2 uit Brummen (een coupé en targa) die ik al heb gezien en die zijn zeer mooi maar de prijs is navenant.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.