zolder

Home Forum Porsche Uitstappen zolder

• Maker
    Discussie
  • Geachte

Is er vandaag wat te doen op circuit Zolder mbt Porsche?
    Er stond in programma laatste maand iets over porsche days, maar recent niks meer over terug te vinden!!/

Tnx

Stan

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • waren vooral motoren die rondjes aan het rijden waren.
      Ook Vw club heeft gereden.
      Heb wel enkele porsches door onze straat zien rijden, maar niet echt meer dan normaal als er iets op circuit te doen is.
      Lawaai was wel veel storender dan normaal, die motoren maken een hoger en snerpender geluid… geef mij dan maar iedere dag porsches hier op circuit 😀

iemand daar geweest ?
        PR is er idd niet al te veel geweest lijkt me, ik wist er in ieder geval niets van en ik denk niet dat ik de enige ben.

iemand volgende week naar de FIA GT race in zolder?

Anoniem

filippe schrijft:

prachtig weer vandaag, iemand een idee of het de moeite is om naar zolder te rijden?

Mvg

Slechte PR me dunkt, hier ook nergens info van gevonden. Best eens bellen naar het sec van Zolder circuit ,Maria, daar zullen ze het wel weten.
          Kan zelf momenteel geen uurke rijden, anders zou wel eens gaan zien zijn.

Geen idee .
            Deze morgen wel een hele tijd samen gereden met een oude mooie rode 912 (stond toch achterop) Targa die aan het klaverblad Lummen afging .
            Misschien ook daarheen .

prachtig weer vandaag, iemand een idee of het de moeite is om naar zolder te rijden?

Mvg

Shit , niet meer aan gedacht .
                Hier is het van deze namiddag droog gebleven .

Het is toch al van deze morgen aan het regenen, dus beter binnen zitten dan nu op een circuit 😉

Wim

Als je zoekfunctie gebruikt had, zou dit naar boven gekomen zijn. 😉

https://porscheforum.be/index.php/forum/15-porsche-uitstappen/70613-porsche-days-zolder#70613

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.