Zolder 22/10/2015 : curbstone

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Zolder 22/10/2015 : curbstone

• Maker
    Discussie
  • Gaat er iemand van hier ?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Prachtige foto :first: van de witte 😀

0

Dat van die Mclaren snap ik Rufie, het waren iet de meest opwindende modellen van uiterlijk. Maar wacht, misschien kan ik je op andere gedachten brengen met het nief modelleke:

Purple MSO McLaren 570S

Ongeacht die ontiegelijk saaie grijze kleur op die RS zou ik er niet neen tegen zeggen. Het is een bom van een auto, waanzinnig om mee te rijden denk ik. Maar als ik moest kiezen ging ik voor dat purper op de RS, of als custom color van dat speciale lichtgroen ofzo. Maarja, ik moet niet kiezen he !

0

Is wel waar. Grijs is niet de meest flatterende kleur voor zo een bijzonder model.
          Ik zou persoonlijk voor het oranje gaan.
          Alles went hé. Of we worden verwend.
          Bij het zien van een McClaren voel ik nu ook niet direct emotie. VInd het er nogal saai uitzien.
          Maar…moet wel fantastisch zijn om zelf met te rijden. Dan spreek je wel anders denk ik….

0

Toch wel heel erg leuke foto’s:

http://www.curbstone.net/en/galleries/photos/72157660363349691/

[hide]Teasertje:

0

[hide]Deed me weinig om eerlijk te zijn. IMO is dat grijs een te saaie kleur voor die de RS, flatteert hem niet echt ! Maarja, ieder zijn goesting he ! Probleem is ook, als je die auto’s teveel ziet, dan wen je daar aan. Ook gezien het feit dat we tegenwoordig echte hypercars hebben om naar om uit te kijken zoals 918, laf, p1, pagani, tja dan is zelfs een fantastische 991 gt3 rs maar mak als je hem in een foute kleur ziet ![/hide]

0

Moet toch wel leuk zijn om die GT3 RS te zien rijden…

0

Mini verslagje met foto’s:

Curbstone Track Events 2015 Finale at Zolder

0

ah, gelukkig !
                    want schilderen in nu niet mijn favoriete bezigheid. doch mijn resultaat is gewoon schitterend (al zeg ik dat niet graag van mezelf)

0

[hide]Je hebt niet echt iets cruciaal gemist DeePee. Om te beginnen was het koud, nat en glad. Ook heeft Zolder duidelijk weinig tot geen aantrekkingskracht op het normaal internationale deelnemersveld dat nu feestelijk bedankt had door hun kat te sturen. Op en naast de baan had je de usual suspects, Porsche GTS, GT3, GT2, RS, Turbo en Ferrari F430 en scuderia, Audi R8 en dan nog wat racewagens. Maar geen Lambo’s, geen Mclarens. En al zeker geen echt exotisch materiaal alla 918, laf, p1, pagani of koenigsegg. Het was dus als deelnemer wel amusant, maar als toeschouwer was er volgens mij deze keer niks superspeciaals aan.
                      Highlight voor mij was de box van de WRT renstal waar de R8 racewagens stonen en reden ! Wat een bakken ![/hide]

0

ik heb huisarrest, eerst nog een schilderswerkje voltooien 😳

0

[quote=”PDS” post=218721]Doe er mij nog aan denken Bart ! Ik kom mee dan :up:[/quote]

[hide]Bij deze dan 🙂
                          Ik ben de hele dag aanwezig met een cliënt.
                          [/hide]

0

[hide]Ik ga sowieso. Zeker om te kijken !
                            Maar waarschijnlijk meerijden ook, curbstone staat al een tijdje op mijn bucketlist, en ik word niet jonger en heb niet het eeuwige leven. Plus een client van me heeft me heel wat andere nieuwe cliënten bezorgd, hij verdient dus wel een copilot dagje als tegenprestatie, voor wat hoort wat, anders blijft de bollenwinkel niet draaien …[/hide]

0
                            PDS

Doe er mij nog aan denken Bart ! Ik kom mee dan :up:

0

indien ja, dan kom ik in de namiddag wel eens kijken.

0
                              14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.