Zomersloefjes 964

Home Forum Porsche Talk Zomersloefjes 964

• Maker
    Discussie
  • Sinds vorige week mijn 964 terug uit de garage en meteen de nieuwe zomervelgen laten monteren.
    Ander forumlid (waarvoor dank) heeft me voor een zeer zacht prijsje deze replica speedlines verkocht.
    Ondanks het niet ‘the real deal ‘ is vind ik hetzelf enorm geslaagd.
    Wou dan ook foto niet voor mezelf houden.

Geniet nog allen van het zomerse weer want kan bij mij alvast niet stuk :driver:
    Porsche964.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Ik heb nog geen zware moeilijkheden ondervonden,uiteraard wel een beetje harder maar zeker niet storend.
      Over verkeersdrempel is wat rustiger maar verder rijdt dit zeer comfortabel en doe regelmatig wel wat kasseien in de stad.

Ik ben de hypotheek van het laatste “onderhoud” nog aan het afbetalen :think:

XXX

Nu dat noem ik nog eens een leuke rijhoogte, Sensa, begin maar al te sparen :happydance:

Qua looks inderdaad de MAX, in de bochten ws ook, maar is het ook comfortabel qua weggedrag op verkeersdrempels en dergelijke?

:lekker: :lekker: :lekker:
              Ziet er lekker uit
              Rijdt dit nog een beetje?

Erg knap!

top :first:

Verdikkeme, echt wel mooi zoals die erbij staat :respekt: :respekt: :respekt:

U vraagt wij draaien 😀

image-2016-05-04.jpg

Ga eens wat dichterbij staan met Uw fotoapparaat!
                          Ziet er zo wel goed uit :first: :first: :first:

image-2016-05-03.jpg

Ondertussen ook setje Bilstein voor en achter gestoken en het resultaat is er naar.

Staat um goed!! :coolness:

Wat een 964 :coolness:

Dit blijven prachtige modellen!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.