Zomersloefjes 964

Home Forum Porsche Talk Zomersloefjes 964

• Maker
    Discussie
  • Sinds vorige week mijn 964 terug uit de garage en meteen de nieuwe zomervelgen laten monteren.
    Ander forumlid (waarvoor dank) heeft me voor een zeer zacht prijsje deze replica speedlines verkocht.
    Ondanks het niet ‘the real deal ‘ is vind ik hetzelf enorm geslaagd.
    Wou dan ook foto niet voor mezelf houden.

Geniet nog allen van het zomerse weer want kan bij mij alvast niet stuk :driver:
    Porsche964.jpg

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • knap!

PDS

Ziet er direct pakke moderner uit met die wielen :applaus:

Doet me denken aan het videospel OUTRUN dat je een paar decennia geleden in de lunaparken langs de Belgische kust kon spelen. Je zat achter het stuur van een Ferrari cabrio met een blondine met wapperende blonde haren naast je. Je koos een summer breez radiostation naar keuze uit en een parcours met talloze 911 modellen gleed aan je voorbij. Toen kon het enkel maar op interactieve wijze, intussen behoren we tot de happy few die iets dergelijks echt kunnen ervaren. Zou er iets mooiers bestaan dan een 964 cabriolet met opengevouwen dak ? ( 2 964 cabriolets met opengevouwen dak )…

De droomwagen bij uitstek, gecreëerd puur voor het genot – heel verleidelijke wagen heb je daar :applaus:

Proficiat, mooie velgen en auto! :applaus:

Knap ding!!!

Sleutels goed bijhouden als ik in de buurt ben, ben niet meer verantwoordelijk voor mijn cleptomanisch gedrag in de buurt van een topless 964! :engeltje: :respekt:

Ik heb in ieder geval een abonnement genomen op het topic in de hoop en de overtuiging dat je nog wat extra’s foto’s zal posten… eentje is geeneentje… :popcorn:

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.