Zomersproetjes Porsche Rit 3 JULI 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Zomersproetjes Porsche Rit 3 JULI 2011

• Maker
    Discussie
  • Zondag 3 JULI 2011

P.C.T. vzw

KASTEEL OUDENBERG boven op ‘de muur’ van GERAARDSBERGEN

Voor onze editie 2011, hebben we terug een echte toplocatie voor u voorzien !!!

Aankomst met drankje: tussen 12.30 en 13.30 u
    Vertrek: stipt om 13.45 u

Unieke tussenstop onderweg met lekkere Cava of fruitsap

Einde in de orangerie ‘Les roses’ in het Kasteel Oudenberg rond 17.30 u

Aperitief met hapjes
    Carpaccio van rund met witte truffelolie en parmesaanschilfers
    Of Trio van zalmbereidingen
    Wok van mechelse koekoek en wilde rijst, afgewerkt met zachte curry, broccoli, worteljes en schelperwten
    Vanille-ijs met gekarameliseerde appeltjes
    Koffie

Inschrijven kan tot ten laatste op 24/06 à 49,-€ pp met aangepaste wijnen of 45,-€ zonder wijnen
    (19,- kindermenu) via mail koen@garagetack.com of snoer@telenet.be 0475/568005
    Rek.nr: 733-8580793-09

OPGELET: MAXIMUM 40 wagens … Snel zijn is de boodschap …

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 100)
    • Het was dan ook dorstig weer hé … en dan nog op die droge stoppels … was lekker hé 😉 🙄

koen je kent mij precies door en door,heb bij tussenstop zeker niet mogen klagen van de garcon 😆 😉

STAAT AL GENOTEERD IN ONZE LIJST SAMMY !!!!

VOLGEND JAAR BIJ AANKOMST EEN SPA NATUUR, TUSSENDOOR EEN COLA-STOP EN ‘S AVONDS EEN BROODJE MET KOFFIE !!! 😆 😆 😆 😆 😆

amai prachtige foto’s van Dj en snoer,volgend jaar zijn we er terug bij 😆 😉

Allee toch één foto. 😕 😕 😕

Anoniem

Hier Luc,
                [IMG]http://i52.tinypic.com/2dkek8x.jpg[/IMG]

Hoe zeggen ze dat al weer? “Zieje van Brugge zet joen van achteren” 8)
                [IMG]http://i53.tinypic.com/2n6b5mb.jpg[/IMG]

En nog altijd geen enkele foto van mijne P 😥 😥 😥

Mushroom schrijft:

Op volgende link nog een reeks foto’s van Snoer…

Pic’s…

Zou nu wel moeten lukken…

Pic’s…

Alvast bedankt !Kom je naar real life cafe op 31 juli ,je mag ze gerust dan meebregen op DVD op grote resolutie natuurlijk.Als je er niets op tegen hebt bezorg ik ze dan ook aan onze club PCT om ze om hun forum te plaatsen .Tenslotte is het voor hen dat we de rit inrichten elk jaar .Als er mensen willen lid worden kan dit nog steeds hoor .Jullie kunnen altijd een kijkje nemen op de site van PCT en daar vind je alle verdere info .www.porscheclubtielt.be
                      groetjes Snoer 964

Ik heb de foto’s in een kleine resolutie op picasa staan, de originele zijn een paar MB groot. Ideaal voor te laten vergroten. Jammer genoeg was ik als laatste aanwezig en heb ik niet van iedere wagen foto’s kunnen nemen. Snoer, ik kan deze branden op DVD, of anders zoeken we wel iets zodat ik deze op een server ergens kan plaatsen, zodoende kan je ze downloaden in origineel formaat.

Kan pas vanavond kijken wat er mis is met de Picasa link…
                          Stay tuned…

@ DJ (Op volgende link vind je een heleboel foto’s terug. Foto’s)Prachtige foto’s Deze zou ik ook wel willen (om in de argieven te bewaren )Zou je me deze kunnen bezorgen aub (op cd of via mail snoer@telenet.be )Alvast bedankt Snoer

Prachtige foto’s! Kan die van snoer jammer genoeg wel niet zien 😥
                              Kijk eens in je mail box JP 😉

Mushroom schrijft:

Op volgende link nog een reeks foto’s van Snoer… Pic’s…

ook ik krijg na het aanklikken van deze link:
                                “Er is hier niets te zien. Of u heeft geen toegang tot deze foto’s of ze zijn niet op dit webadres aanwezig. Neem rechtstreeks contact op met de eigenaar om toegang te krijgen.”

Anoniem

Mabeneen da’s nie smal, vier ringen naast elkaar da’s gewoon veel te breed!
                                  Groen..zal dan de volgende keer maar op die gasten stemmen zeker 😕

Prachtige foto’s! Kan die van snoer jammer genoeg wel niet zien… 🙁

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 100)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.