Zomersproetjes Porsche Rit 3 JULI 2011

Home Forum Porsche Uitstappen Zomersproetjes Porsche Rit 3 JULI 2011

• Maker
    Discussie
  • Zondag 3 JULI 2011

P.C.T. vzw

KASTEEL OUDENBERG boven op ‘de muur’ van GERAARDSBERGEN

Voor onze editie 2011, hebben we terug een echte toplocatie voor u voorzien !!!

Aankomst met drankje: tussen 12.30 en 13.30 u
    Vertrek: stipt om 13.45 u

Unieke tussenstop onderweg met lekkere Cava of fruitsap

Einde in de orangerie ‘Les roses’ in het Kasteel Oudenberg rond 17.30 u

Aperitief met hapjes
    Carpaccio van rund met witte truffelolie en parmesaanschilfers
    Of Trio van zalmbereidingen
    Wok van mechelse koekoek en wilde rijst, afgewerkt met zachte curry, broccoli, worteljes en schelperwten
    Vanille-ijs met gekarameliseerde appeltjes
    Koffie

Inschrijven kan tot ten laatste op 24/06 à 49,-€ pp met aangepaste wijnen of 45,-€ zonder wijnen
    (19,- kindermenu) via mail koen@garagetack.com of snoer@telenet.be 0475/568005
    Rek.nr: 733-8580793-09

OPGELET: MAXIMUM 40 wagens … Snel zijn is de boodschap …

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 100)
    • Hallo, ik ben Benny heb mij een 2- tal weken geleden ingeschreven voor mijn eerste toerrit met mijn pas aangekochte zilverkleurige Boxster. Ik kijk er volop naar uit om met jullie p- fanaten erop uit te trekken, andere p- kes te bewonderen wat babbelen over onze gezamelijke passie. Ik ben reeds geruime tijd een regelmatige bezoeker geworden van het forum, en zou op onze uitstap ook wat foto-kes willen maken van de boxster om dat te posten op het forum. Alleen maar hopen dat de weergoden ons volgende week gunstig zullen zijn. Heb ondertussen vandaag al wat rondgetoerd met het dak open 25 graden richting Brugge – Heule langs secundaire wegen……super geamuseerd.

tot volgende zondag

Benny,

Welkom op het forum Horst ,Van de rit ga je ook geen spijt krijgen al zeg ik het zelf .Tot dan zeker!

thxs koen . grtz

Welkom hier op het Forum Horst 😉

hallo allemaal , ik ben horst zimmermann met zilver boxster986 , zomersproetjesrit is eerste rit die ik meerij , kijk er al naar uit !!! grtz . 8)

@Luc 993 en Reys ja jullie zijn ook ingeschreven hoor 😀 De mensen die nog willen inschrijven gelieve dit te doen via mail zoals in de uitnodeging voorgesteld is met menu keuze aub 😆 .koen@garagetack.comsnoer@telenet.be en te betalen op rek nr 733-8580793-09

Ik zou me ook willen inschrijven: 1 wagen, 2 personen

Anoniem

Wij [IMG]http://i54.tinypic.com/xatidi.gif[/IMG] en [IMG]http://i55.tinypic.com/33vfejd.gif[/IMG] mee [IMG]http://i54.tinypic.com/2nheoll.gif[/IMG]

Mag wel es zot doen zeker?

Joepie mogen nog mee. 8) 8) 8)

Er is een kindermenu voorzien € 19.00 en dat zou kip met frietjes -frisdrank -ijsje inbegrepen moeten worden 😛

Ik schrijf deze avond in, we komen met 2 wagens af. Is er ook een kindermenu, mijn zoon ziet de voorgestelde menu blijkbaar niet zitten?

Ik zal er ook bij zijn,hopelijk met goed weer.

Anoniem

Goed en slecht nieuws!
                              Het geplande familiefeest is verzet van 3 naar 11 juli!

nu het goede nieuws: kunnen dus de 3° toch komen 😀
                              en het slechte nieuws: mijn geplande weekend naar de Ring op de 11° gaat dus niet door 😥

Wij vertrekken stipt om 14 uur aan het kasteel… Geen snelheidsrace maar leuke baantjes met prachtige panoramas !!! We rijden ongeveer een 75 min tot aan de cavastop (in the middle of nowhere)waar we genieten van het lekkere sapje en daarna nog een stuk van ongeveer anderhalf uur ! We komen aan in het kasteel rond 17.30 waarna we een korte receptie hebben met het avondmaal ! Einde voorzien rond 20u 20.30u of later voor de toogzweren 😆 Groetjes en tot volgende zondag ????
                                Volgende stadjes komen aan bod… Geraardsbergen, Zarlardinge, Tollembeek, Overboelaere, Viaene, Lessines, Deux-acren, Moerbeke, Bassily … Enkele leuke (houten) brugjes gevonden om over de Dender te rijden … Prachtig hoor !!!

Hallo beste P-lovers,

Ik ben Koen die samen met Snoer de rit organiseer ! Voor diegene die nog twijfelen of er nog plaats is … NIET DOEN ! Wij aanvaarden nog iedereen tot zondagmiddag … Daarna zal het pas kunnen na overleg met het kasteel Oudenberg … DUS DOEN DOEN ! Het loont de moeite … 😀 😀 😀

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 100)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.