ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

• Maker
    Discussie
  • Dag beste vrienden,

Wie herinnert er zich nog de zomersproetjesrit van vorig jaar 3 juli? Het was voor vele van jullie een toffe herinnering aan het kasteel bovenop de muur van Geraardsbergen. 😆 😆 😆

Dit jaar vertrekken we in Oudenaarde, het hartje van de Vlaamse Ardennen en de Ronde van Vlaanderen! Noteer alvast 1 juli in jullie agenda … :driver:

De uitnodiging volgt binnen enkele dagen ! 😉

Groetjes,

Koen en Hendrik (snoer964)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 212)
    • … bedankt jongens om zo’n prachtige route uit te werken :applaus: … als eerste deelname aan een Zomersproetjesrit kan dit tellen… volgend jaar nemen we zeker opnieuw deel aan dit evenement… snap niet hoe jullie die baantjes hebben gevonden… doe zo verder… van ons hebben jullie hem verdiend :first:

Heb zelf wat fotootjes lopen maken… hopelijk lukt het om deze via onderstaande linken te bekijken… groeten aan allen !

http://img716.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=zomersproetjesrit143q.jpg

http://img15.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=zomersproetjesrit036d.jpg

Ik kan mij enkel maar aansluiten bij de vorige reactie’s: Prachtige rit, mooie baantjes en zeer goede organisatie!
        Kortom, we hebben een prachtige dag gehad.
        Bedankt Koen en Snoer.

stop nu, genoeg reclame gemaakt voor uw nieuwe zaak Funny ! :happy:

Ik zal toch nog moeten geloven dat ik de verkeerde stiel heb gekozen . 😉 😉
            Volgende keer hang ik een aanhangwagen aan de Gt3 ,Depannage Funny . :happy:

depanneur in dienst, raad eens wie ? :mrgreen:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=L56yrPxgohQ[/video]

(iets mindere kwaliteit)

[video]http://www.youtube.com/watch?v=OboIjhGytes[/video]

Prachtig :applaus: Een beeld om in te kaderen .
                  Thanks .

Hier al eentje van mij (capture van de GoPro):

Het was idd genieten!!
                    Nogmaals bedankt aan de organisatie :first:

Nog aan iedereen merci! prachtige route en foutloos roadboek!

Bedankt allemaal ! Wij vonden het fijn dat jullie ervan genoten hebben !

Groetjes,

Koen 😉

Bedankt aan Snoer en Koen (de organisatoren) om deze dag terug tot een
                          geslaagd evenement te maken. :applaus: Het was een mooie rit met prachtige panorama’s en
                          leuke baantjes uit de ronde van vlaanderen, super ! Terug vele leuke babbels gehad met
                          de aanwezige forumers. Het weer zat eveneens mee, kortom een geslaagde dag.
                          Volgend jaar zijn we er uiteraard terug bij. :first:

Het was echt af;een van de mooiste ritten die ik op mijn 67 jaar heb meegemaakt proficiat inrichters;

Aan iedereen bedankt voor opnieuw een schitterende dag, en in het bijzonder Koen en Snoer om dit mogelijk te maken :first:

Na een “vlotte” :mrgreen: rit huiswaarts zelfs nog op een deftig uur thuisgekomen :drink:

bedankt Snoer en Koen voor het goede weer en leuke dag, en vooral ook Funny voor de geweldige GT3 ervaring … bedankt Zwarte Pijl dat we deze keer niet buitengegooid zijn :mrgreen: :happy:

Ziet er gezellig uit, en geluk gehad met het mooie weer 8) 8) 8)
                                  Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Mooie foto’s!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 212)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.