ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

• Maker
    Discussie
  • Dag beste vrienden,

Wie herinnert er zich nog de zomersproetjesrit van vorig jaar 3 juli? Het was voor vele van jullie een toffe herinnering aan het kasteel bovenop de muur van Geraardsbergen. 😆 😆 😆

Dit jaar vertrekken we in Oudenaarde, het hartje van de Vlaamse Ardennen en de Ronde van Vlaanderen! Noteer alvast 1 juli in jullie agenda … :driver:

De uitnodiging volgt binnen enkele dagen ! 😉

Groetjes,

Koen en Hendrik (snoer964)

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 212)
    • [quote=”KOENCARRERA4″ post=95460]Bij deze even de tussenstand … Momenteel 17 wagens ingeschreven en 2 in reserve … 😉

Het is nog vroeg maar toch zijn er maar 23 plaatsen meer hé … en … volzet is volzet :drink: I’m so sorry … But :first: is :first: hé[/quote]
      En de Rocco zal aanwezig zijn . :respect2: :respect2:

Bij deze even de tussenstand … Momenteel 17 wagens ingeschreven en 2 in reserve … 😉

Het is nog vroeg maar toch zijn er maar 23 plaatsen meer hé … en … volzet is volzet :drink: I’m so sorry … But :first: is :first: hé

Targaboy … kan je mij juist een mailtje sturen ? Ik plaats je dan op reservelijst …

Alvast bedankt !!!

@ DJ jullie zijn zeker welkom :drink: En naar jouw foto reportage kijken we al uit .We hopen jullie er bij te hebben in alle geval ,Voor de mooie rit en locatie’s zorgen wij wel ,voor de sfeer en ambiance zorgen de deelnemers wel en dan kan jij nog een meerwaarde betekenen met je foto choots om van die dag iets onvergetelijks te maken voor iedereen die aanwezig is die dag :respect2: :first: :relaxman:

@Gentlemen, Dat is jammer. ik dacht echt dat de jouwe ging klaar zijn voor Johan’s vakantie. Bij mijn wagen zijn niet zoveel onverwachte zakens naar boven gekomen; meestal waren het de gekende plaatsen. Hij staat nu bij iemand die het interieur wat zal opfrissen, verder had de wagen ook wat afgezien van de carrosseriewerken 😉
              Maar we komen toch al dichter bij DE dag hé 😆

[quote=”targaboy” post=94724]
                ik kom wel met een oude in orgineele (niks veranderde) opgeblonken porschke 944 🙂 p[/quote]

Ik kom altijd mt 944, niets mis mee lekker origineel 🙂

🙂

volgende pagina.Het was een hele leuke rit, foto’s vindt je op volgende pagina.
                  Als jullie nog een fotograaf zoeken ‘lol’

Targaboy het maakt niet uit met welke P je komt .
                    Iedereen is toch fier op zijn of haar Porsche .

Dag koen ,
                      Graag wens ik me op de reservelijst te zetten voor 2 pers.
                      Tegen begin juni laat ik u weten of ik kan bevestigen gezien ik mijn werkplanning nog niet ken .
                      ik kom wel met een oude in orgineele (niks veranderde) opgeblonken porschke 944 🙂 zal beetje uit de toon vallen me al die nieuwe porsches maar trek mij da nie aan 🙂

khoop dat er veel targa’s komen :p

Attachments:
                      • DSCN4720.JPG

@ Henk: sorry maar de mijne staat er ook nog zenne. Is niet klaar geraakt! Leander’s meeting moeten afzeggen. En…lag overigens niet aan Johan, maar bij het herspuiten (net zoals bij de jouwe dacht ik) allerlei zaakjes aan het licht gekomen, die best meteen gerestaureerd werden. Dat is het onvoorspelbare van zo’n auto he? :puke:

Ga ook proberen deze meeting mee te doen, maar moet eerst mijn planning kennen voor ik inschrijf!

Grtz 😉

@Henk we zullen dan eindelijk je 911 eens in het echt mogen bewonderen . 😉

@Funny : ik hoop dat Johan het niet zooo lang trekt 😉
                            Normaal gezien zal em eind april wel klaar zijn hoop ik; dus ik kom met 911!

Rocco ik vrees als we met de Joeri op stap gaan het iets meer zal kosten dan de prijs van een Martino-broodje .

Wat Porschen met pasen betreft we proberen erbij te zijn maandag ,hangt nog een beetje af van mijn copiloot ,anders komen we tegen de middag af en rijden we het 2 de stuk mee .Ik had het ook liever anders gezien . 😥

joebar kent blijkbaar ook een paar goeie adressen, tijd dat we eens een rondrit in zelzate en omstreken doen he funny :mrgreen:

Ik denk dat de Panis van Zelzate daarvoor gekend is…
                                  🙂

Maar in Hulst zijn er ook zaken waar mooie vrouwen werk(t)en…
                                  🙂

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 212)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.