ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

• Maker
    Discussie
  • Dag beste vrienden,

Wie herinnert er zich nog de zomersproetjesrit van vorig jaar 3 juli? Het was voor vele van jullie een toffe herinnering aan het kasteel bovenop de muur van Geraardsbergen. 😆 😆 😆

Dit jaar vertrekken we in Oudenaarde, het hartje van de Vlaamse Ardennen en de Ronde van Vlaanderen! Noteer alvast 1 juli in jullie agenda … :driver:

De uitnodiging volgt binnen enkele dagen ! 😉

Groetjes,

Koen en Hendrik (snoer964)

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 212)
    • het gaat ongeveer als volgt : als ik naar wim rijd, stop ik over de brug van zelzate aan de panos voor een broodje. op een keer zit funny ook bij wim en de vraag kwam waarom ik daar broodjes haal … ik zeg ik ga enkel waar er schoon vrouwvolk werkt … s’avonds kreeg ik nog een sms van funny wanneer hij eens mee kon naar de panos :happy: :mrgreen: :happy:

[quote=”Funny” post=94550]@Mushroom ,ik vrees dat je trip Zelzate Naar Hulst met de smurf in 5 min toch niet gaat halen 😳 [/quote]

Funny? Ik rij wel met ne Porsche hé??!! 🙄

😉 :mrgreen: :happy:
        Het Panos verhaal kan ik dan weer niet volgen tenzij Funny een grote Panos-aanhanger is (zoals ik trouwens) en zijn inkopen daar gaat doen om Wim en Rocco te bevoorraden oid? :sarcastisch

Zal ook weer van de partij zijn :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Verdoemme wat heb ik binnepret nu ,het is nog waar ook de Mushroom gaat naar Zelzate om zijn gerief te halen. Wat een lekkers hebben ze niet bij Panos . :lekker:

kijk Funny, Mushroom gaat ook al naar de panos van zelzate (opgelet inside joke voor Funny en Wim) :lekker:

@Mushroom ,ik vrees dat je trip Zelzate Naar Hulst met de smurf in 5 min toch niet gaat halen 😳
                Henk zal je wagen tegen dan nog niet klaar zijn ,of moet je die dag machinist spelen ?
                Hopelijk treffen we elkaar en zien we je P.

@Gentlemen, idd, het origineel kleur; Venezia Blau. Johan vertrekt binnenkort op vakantie, kan hij zich dan bij terugkomst, volledig uitgerust, ten volle smijten op de wagen :mrgreen:

@Henk, dat ziet er zeer strak uit moet ik zeggen. Heb je hem terug in de originele kleur laten spuiten, want dat is een beetje moeilijk te zien.
                    Ik meen dat jij ook nog ff geduld zal moeten oefenen?
                    Grtjs

vermits jullie hier zowaar in mijnen hof aan het rijden/parkeren zijn :mrgreen: ben ik verplicht om eens langs te komen. De rit zal ik wschl zelf niet kunnen meemaken maar ik ga wel komen supporteren.

My precious one is ondertussen al volledig gelakt, nu interieur nog wat opfrissen, externe onderdelen terug monteren, en ‘t greut onderhoud!

05042012423.jpg

PS Als jullie Eine binnen rijden, let vooral eens op het prachtig standbeeld aan het rondpunt. Naar het schijnt stelt het een waternimf voor die uit de schelde oprijst, volgens veel anderen is het iets wat je in een pabo catalogus kan vinden :happy:

😉
                        Mijn epic paint skills eens tentoon spreiden:

1969_Porsche_912_Coupe_Engine_1.jpg

De smurf staat in Zelzate momenteel, op 5 minuten van bij Wim :sarcastisch

Oh ja nog even vergeten.
                          @Mushroom: you attention whore… 🙂

Daar had je nu toch om gevraagd hee 🙂

De zelfde van een kever?
                            Had dat eerder gezegd 🙂

Naast Cabrio Wim zitten gasten die dagdagelijks bezig zijn met keverkes en VW busjes.
                            Heb je foto van poelie?

Mss kan Wim het eens vragen en ben je gedepaneerd voor maandag…:-)

Ik wil hem ook op mijn Face bookmaker posten, 2 mensen waar ik vroeger mee op school zat zijn daar vriend, de ene rijdt met VW busje, de andere Karmann Ghia.

Dus FOTO 🙂

Lol! :happy:
                              Kan goed zijn dat hij schrik heeft want hij bepist zich toch 😉

Anyway: Butzi, mercikes voor ‘t design :applaus:

Rocco veel kosten zal ‘t niet doen, maar ‘t stuk is niet te vinden (poelie van de dynamo), in principe ‘t zelfde van op de kevertjes, als iemand weet waar te scoren… Bij Joma staan ze al sinds November in backorder.

hij ziet er echt leuk uit, maar misschien heeft hij ook zo schrik van jou dat hij blauw uitslaat en doet alsof hij kapot gaat ,

sorry t gaat toch niet te veel kosten bart ?

Op het gevaar af een attention whore genoemd te worden…
                                  De smurf in betere tijden…

20 km verder was de poelie in stukken 🙁

@Rocco
                                  , de smurf is SWB = tail happy, had je die bewuste avond met de smurf op gang geweest je had z’n kont kunnen laten uitbreken, tegensturen en maken dat je the f*ck weg was! :driver: 😉
                                  Driving it like you stole it! :first:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 212)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.