ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

• Maker
    Discussie
  • Dag beste vrienden,

Wie herinnert er zich nog de zomersproetjesrit van vorig jaar 3 juli? Het was voor vele van jullie een toffe herinnering aan het kasteel bovenop de muur van Geraardsbergen. 😆 😆 😆

Dit jaar vertrekken we in Oudenaarde, het hartje van de Vlaamse Ardennen en de Ronde van Vlaanderen! Noteer alvast 1 juli in jullie agenda … :driver:

De uitnodiging volgt binnen enkele dagen ! 😉

Groetjes,

Koen en Hendrik (snoer964)

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 212)
    • diene smurf is bang van mijn rijkunsten he mushroom … :mrgreen:

Wij ook ingeschreven. :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Koen ,Mushroom heeft zich deze winter een smurf blauwe 912 gekocht .

Goe bezig gasten … maar met dienen smurf ben ik toch niet mee zulle ruzie

Als Rocco maar mee kan, eender hoe :drink:
              Hij had *natuurlijk* wel veeeeeeeeeeeeeeel liever met de smurf meegereden, maar ja :sarcastisch :mrgreen:

@Mushroom ik ben op dit moment doodziek maar zal zal er maandag zijn ,ik vrees dat je smurf dan nog in coma zal liggen .Absoluut geen leedvermaak hoor .
                We gaan er voor zorgen dat Rocco snel het Porschegevoel terug heeft . 😉

Goeie vibes hier op ‘t forum.
                  Ik dacht altijd al eens Rocco mee te nemen met de smurf, of ‘m de rit te laten rijden met de smurf, maarja, de smurf valt nog liever dood :happy:

Ik ben ook ingeschreven :driver:

sympathiek van u Funny, hoop wel dat je tegen dan genezen bent :mrgreen:

kijk er naar uit snoer 😉

@ Funny en Rocco jullie zijn ingeschreven (of mocht dat niet geweten zijn 😳 ) :relaxman: :applaus:

Wij zijn ook van de partij .Mijn co-piloot is iemand die we hier al een tijdje missen .

Alvast bedankt Bart voor uw snelle interventie !

Toch graag even vermelden dat inschrijven enkel kan via mail naar mij of naar snoer en bevestigd wordt door de overschrijving !!! :respect2:

Groetjes aan iedereen ! 😉

Koen

En hierbij dan de officiële open invitatie…
                              Ik schrijf me bij deze in :first:

***Zomersproetjesrit***
                              Zondag 1 JULI 2012
                              ism P.C.T. vzw

VLAAMSE ARDENNEN – OUDENAARDE

Graag nodigen wij jullie uit voor onze 4e editie van de zomersproetjesrit waarbij wij vertrekken vanuit het hartje van de Vlaamse Ardennen (en de Ronde van Vlaanderen)
                              We laten jullie kennis maken met het schitterend kader rond het restaurant ‘De Oase’ aan de oevers van de Schelde en nemen jullie mee voor een prachtige rondrit …

Aankomst met drankje: tussen 11.30 en 13.30 u
                              Locatie: Restaurant ‘Oase’, Ohiostraat 165, 9700 Oudenaarde, http://www.deoase.be

Voor diegene die dat wensen, kan er een snack gereserveerd worden in het restaurant !
                              (niet inbegrepen in onze prijs)
                              Gelieve hiervoor zelf contact op te nemen met ‘de oase’ op het nr. 0476/304733 !

Vertrek: Briefing roadbook stipt om 13.45 u

Cavastop onderweg op mooie locatie

Einde rondrit in Restaurant Oase rond 17.30 u

[b]Aperitief met snoepertjes
                              Fris slaatje met gerookte zalm, , fijngesnipperde ajuin geparfumeerd met bieslookvinaigrette
                              Medaillon van het varken (varkenshaasje) met sausje van eigen jus, groententooi en gebakken krielaardappeltjes
                              Ijsfantasie
                              Kopje zwart[/b]

Inschrijven kan tot 22/06 aan 49,-€ pp via mail of telefoon
                              (incl. drankje, rondrit, roadbook, cavastop, menu met wijnen)
                              (op aanvraag ook kindermenu of vegetarisch mogelijk)
                              koen@garagetack.com of snoer@telenet.be of 0475/568005
                              Rek.nr: BE52 7338 5807 9309

OPGELET: MAXIMUM 40 wagens … Snel zijn is de boodschap …

Porsche_Geraardsbergen_2011_72_of_150_Medium.jpg

Porsche_Geraardsbergen_2011_46_of_150_Medium.jpg

Porsche_Geraardsbergen_2011_81_of_150_Medium.jpg
                                nog wat foto’s,gaan er zeker terug bij zijn

merci voor deze mooie herinneringen Sammy !

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 212)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.