ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

• Maker
    Discussie
  • Dag beste vrienden,

Wie herinnert er zich nog de zomersproetjesrit van vorig jaar 3 juli? Het was voor vele van jullie een toffe herinnering aan het kasteel bovenop de muur van Geraardsbergen. 😆 😆 😆

Dit jaar vertrekken we in Oudenaarde, het hartje van de Vlaamse Ardennen en de Ronde van Vlaanderen! Noteer alvast 1 juli in jullie agenda … :driver:

De uitnodiging volgt binnen enkele dagen ! 😉

Groetjes,

Koen en Hendrik (snoer964)

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 212)
    • wij gaan daar ‘s middags al snackje eten met de bende van snoer :lekker:

… vandaag de eerste voorbereidingen getroffen om zondag een beetje goed voor de dag te komen op mijn eerste “Zomersproetjesrit”. Vandaag de Cayman een gedeeltelijke Meguiars behandeling gegeven (wassen, kleien, compound en polish)… de bumpers zullen voor morgen of overmorgen zijn & het waxen hopelijk nog voor zaterdag. Morgen eens contact opnemen met “De Oase” voor de snack ‘s middags… op naar een zonnige zondag :driver:

@funny … schijnt dat ze geen worsten meer willen … ze hebben reeds een grote lading ontvangen en ze weten niet wat anders ze nog kunnen doen met een worst 😆

@beltar
          : probeer deze link misschien eens http://www.lacereza.be/La%20Cereza%20Home.html
          B&B La cereza … Nog niet geweest maar ik passeer er welke elke dag en lijkt mij heel leuk … 😉

Weet er iemand een leuk hotelletje of B&B in de buurt van de startplaats? Het is m vooral om de gezelligheid en een goed ontbijt te doen.
            Onze 2 kadee’s zitten heel t weekend in Werchter, ideaal om eens een avondje met ons tweetjes op stap te gaan.

Koen een tip worsten gaan afgeven aan de Arme clarissen ,btw arm zijn ze niet hoor maar soms werkt . 😉 😉

Kaarsje aansteken hé Koen :engeltje: :engeltje: :engeltje:

Bang het weer aan het afwachten …. Komt het goed of niet ??? :respect2:

is er nog plaats voor ons ??

Dit is het vast nr van de Oase 055/311472 want ik denk dat er een fout zit in het nr dat Koen opgeeft (kan ook aan mij liggen hoor )

Dan zullen wij het voorbeeld moeten geven he Koen ,Bij deze zal ik deze avond reserveren :respect2:

Beste vrienden,

De dag komt vlug dichtbij … Mag ik jullie nog helpen herinneren dat, diegene die ‘s middags een kleinigheidje willen eten, zelf dienen te reserveren in het restaurant … De oase / Tel 0476/304733 !
                          Tot op heden blijkbaar nog niemand gereserveerd … Is niet verplicht hé maar wel gemakkelijk …

Tot binnenkort,

Koen

jepjep, vandaag bevestiging gekregen dat ik nog mee kan 😀 :driver:
                            Welliswaar zonder de diner, maar dit komt eigenlijk nog goed uit met mijn vrouw die uitgerekend is voor die week… Hopelijk dus geen telefoontje tijdens de rit, of het word :driver: naar huis!

wil dat zeggen dat er nu terug een plaatsje vrij is?

We storten je betaling terug hoor Rufie .Spijtig maar ja dat gebeurd .

Wij waren ingeschreven, maar ik moet jammer genoeg afzeggen 😥

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 212)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.