ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

• Maker
    Discussie
  • Dag beste vrienden,

Wie herinnert er zich nog de zomersproetjesrit van vorig jaar 3 juli? Het was voor vele van jullie een toffe herinnering aan het kasteel bovenop de muur van Geraardsbergen. 😆 😆 😆

Dit jaar vertrekken we in Oudenaarde, het hartje van de Vlaamse Ardennen en de Ronde van Vlaanderen! Noteer alvast 1 juli in jullie agenda … :driver:

De uitnodiging volgt binnen enkele dagen ! 😉

Groetjes,

Koen en Hendrik (snoer964)

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 212)
    • :drink: :drink: Kom maar eens proeven … Viel goe mee zulle… Met een lekker stukje taart … Hmmmmmmm :drink:

Nen duiker was het niet :mrgreen:

Het was een hoog borduurke …. met geplooide velg en kapotte band tot gevolg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nee d’r is er daar toen ene los op nen duiker gereden!

Of wacht, was dat een andere rit…
          Mijn geheugen hé… 8) 😐

PB

[quote=”KOENCARRERA4″ post=99281]Diegene die er vorig jaar bij waren weten wel waarom :puke:
            [/quote]

Heb je hen toen zo’n slechte cava voorgeschoteld dan??

VOLZET VOLZET VOLZET :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Sorry beste mensen maar van het restaurant mag ik echt niemand meer toelaten … Het zal nu al krap zijn … Hopelijk kunnen we buiten zitten om te eten en :drink:

De laatst ingeschrevene zijn dan ook verwittigd dat zij voor het goede weer moeten zorgen 😆

Ik ben druk bezig met het maken van de route en zorg ervoor dat jullie een aangename namiddag krijgen … Ik heb al een kleine 80 km tot aan onze beruchte CAVA-STOP … Ik zorg ervoor dat er na deze stop niet te veel meer moet gereden worden … (uit veiligheidsoverwegingen) :drink: Diegene die er vorig jaar bij waren weten wel waarom :puke:

Groetjes,

Koen

Yfvke,

Graag verwelkomen we u op onze rit …

Groetjes en tot dan !

… bedankt Funny… voorstelling is intussen gebeurd 😉

Ieftje ,welkom op het forum en het zal je wel lukken om mee te gaan .
                    Maar je voorstellen is het minste wat je kan doen .
                    Gewoon een topic aanmaken ,en je voorstellen al doe je dat in een paar woorden of met een liedje of gedicht het maakt niet uit .

Heb net een mailtje gestuurd naar koen… hopelijk kunnen we nog mee :driver:

Nog iemand interesse ???? Heb net annulering ontvangen van Targaboy en van nog iemand … Nog twee plaatskes vrij dus ….
                        Ik reserveer alvast een plaatske voor onze ringenman … 😆

Wij eindigen waar we beginnen … In de Oase in Oudenaarde !

Waar eindigen jullie de rit ‘s avonds?

[quote=”KOENCARRERA4″ post=97074]VOLZET … :relaxman:

Alvast bedankt aan diegene die zich hebben ingeschreven ! Binnen enkele weken gaan we :driver: :drink: :first: :respect2: :applaus: 😆 😆 :lol:[/quote]

Shit… mijn neef heeft pas een 993 cab gekocht en wilde graag mee.
                              Als er iemand wegvalt, stuur pm’ke please

VOLZET … :relaxman:

Alvast bedankt aan diegene die zich hebben ingeschreven ! Binnen enkele weken gaan we :driver: :drink: :first: :respect2: :applaus: 😆 😆 😆

Men kan gemakkelijker overleven zonder eten dan zonder drinken . :drink: 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 212)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.