ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJES RONDRIT VLAAMSE ARDENNEN 1JULI 2012

• Maker
    Discussie
  • Dag beste vrienden,

Wie herinnert er zich nog de zomersproetjesrit van vorig jaar 3 juli? Het was voor vele van jullie een toffe herinnering aan het kasteel bovenop de muur van Geraardsbergen. 😆 😆 😆

Dit jaar vertrekken we in Oudenaarde, het hartje van de Vlaamse Ardennen en de Ronde van Vlaanderen! Noteer alvast 1 juli in jullie agenda … :driver:

De uitnodiging volgt binnen enkele dagen ! 😉

Groetjes,

Koen en Hendrik (snoer964)

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 212)
    • [quote=”KOENCARRERA4″ post=95887]nog maximum 16 autookes … :relaxman: :relaxman: :relaxman:[/quote]

Oeps, mogen we er ook weer bij??? Die platte zwarte neemt nie veel plaats zenne…

:driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

nog maximum 16 autookes … :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Heb ons ook ingeschreven 😉

:drink:

Zet mij er ook maar bij, ik kom ook af. 2Pers

Betaling zal spoedig gebeuren!

Ik zou eens polsen bij DI RUPO om in die koffer te liggen 😈 Ik denk dat hij dat wel zal aprecieren .En maakt hij zich nog eens nuttig :mrgreen: .
                  Je moet hem dan wel gans de dag laten zitten hè. 😎

RLC kon ik niet wegens werk en voor de rest heb ik nergens ingeschreven dat is ergens een misverstand van u denk ik. Behalve dan dat Funny mij uitnodigt als co-piloot voor zomersproeten, kwestie dat zijn GT3 in gewichtsbalans blijft, ik lig er dus gewoon als een zak pattaten in. Naar schijnt heeft hij nog iemand nodig om vooraan in de koffer te liggen voor de perfecte gewichtsverdeling, daarvoor hadden we al iemand op het oog maar we zijn bang dat die persoon dat niet gaat willen doen :mrgreen: :happy:

Inderdaad ,maar moest werken dat weekend . 😥

Rocco ging toch meekomen naar RLC ook?
                        Of ben ik verkeerd? 😳

Rocco komt als co- piloot ,voor de 993 nog iets te vroeg .
                          Mush fris eens mijn geheugen op wat betreft belofte ??

Ik weet ook nog niet met welke P ik zal aanwezig zijn :mrgreen: :happy:

Rocco?? Niet met ons voeten spelen hé Funny?? Ons niet beloven zoals verleden keer en dan toch maar niet hé? 😉 Enne, als co-piloot of met zijn witte :engeltje: ?
                            Rocco??

PatrickB, ge kunt maar zien dat alle 4 de wielen een beetje recht staan ondertussen hé? 😉

@Luc voor 4200 euro heb je een 924 turbo en nog wat …..

@Marc
                              het vindt plaats op 1 juli 😉 😉

ik ga passen, de 5e juli is ik 35jaar en zullen we ergens in frankrijk zitten aan de … :engeltje:

Wulder ook, met welke P da gaan we nog zien hé :relaxman: :relaxman: :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 212)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.