ZOMERSPROETJESRIT 1 JULI 2018 / 10e Editie / Supermooie rondrit in de Vlaamse Ardennen

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT 1 JULI 2018 / 10e Editie / Supermooie rondrit in de Vlaamse Ardennen

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschevrienden,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren Sammy, Snoer en Koen op zondag 01 juli de zomersproetjesrit in samenwerking met PCT (Porsche Club Tielt). Dit jaar vieren we alvast onze 10e editie en dit willen we zeker niet ongemerkt voorbij laten gaan. 1 deelnemer krijgt van ons alvast een waardebon van 300€ om zijn bolide eens flink in de watten te laten leggen. Deze waardebon in samenwerking met CarCleaning Van Caeneghem wordt verloot tijdens het avonddiner. Wij zijn alvast benieuwd wie de winnaar wordt :coolness:

We vertrekken op dezelfde locatie als vorig jaar. (Never change a winning team) :applaus:

We verwachten jullie omstreeks 12 u in: FEESTZAAL LADEUZE, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal

Cava met hapje
    Graankipfilet, provençale, aardappelkroketjes en cressonnette.
    Wijn, water en koffie inbegrepen

Omstreeks 14 u vertrekken we voor een namiddagrit langs Vlaamse wegen met onderweg onze ‘beroemde’ cava-stop. Aankomst is voorzien rond 17.30 u terug in de feestzaal Ladeuze voor het avonddiner.

Cava met hapjes
    Scampi Ladeuze
    Boterzacht varkenshaasje, champignonsaus, groententaartje en gratinaardappel
    Chocoladesymphonie
    Koffie, wijnen en waters inbegrepen

Prijs: 70,- € pp voor PCT-leden, 75,- € pp voor niet-leden

Inschrijving kan enkel als volgt:

1) Mailtje naar koenkvs@hotmail.com en niet meer naar mijn vorig mailadres aub! met vermelding naam, voertuigtype, nummerplaat en eventueel lidnummer PCT.
    2) Er wordt u eerstdaags een mail verstuurd met het rekeningnummer om uw deelname te bevestigen
    3) Enkele dagen na ontvangst van uw overschrijving ontvangt u een mail met de bevestiging van uw deelname

Tot binnenkort,
    Koen , Sammy en Snoer

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 95)
    • We zijn ook ingeschreven. 😆
      Kijken er al naar uit!

Caroline & Anthony

Voor de mensen die nog willen deelnemen , de laatste 10 plaatsen zijn nog beschikbaar ! En dan zitten we vol tot de nok . Dus niet meer twijfelen en snel inschrijven zou ik zeggen .
        Mvg
        Snoer

amai dat gaat vlot :coolness: :coolness: :think: :think:
          _home_porschef_public_html_media_kunena_attachments_4802_IMG_0003.JPG

IMG_9912[15328].JPG

Attachments:
          • _home_porschef_public_html_media_kunena_attachments_4802_IMG_1500.JPG

Luc toch !!!

Wie wordt auto nr 40 ? Reeds met 39 auto’s … Iedereen is precies wakker geschoten :hail:

Snoeper !!!

De 20jarige dochter wil ik wel meenemen maar voor de zoon ga ik toch mijn vrouw niet thuis laten zulle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

het gaat snel , voor deze die nog niet ingeschreven zijn !!! :think: :think: :coolness: :driver: :driver:

Is er iemand op het forum die graag zou meerijden maar nog een co-pilot zoekt? :driver:

Ik heb een sympathiek koppel die graag hun zoon (+/- 20 jaar) zou meenemen maar zoonlief ziet het niet zitten om de hele rit op de achterbank van de 911 te zitten.

Iemand interesse ? Stuur gerust een mailtje en we regelen dat 😆 😆 😆

Toch even een beetje feedback naar alle deelnemers. :coolness:

Momenteel heeft iedereen een mail ontvangen die interesse toonde in onze rit met de gegevens om de overschrijving in orde te brengen. Enkele onder u moeten dit nog in orde brengen en deze heb ik gisteren een reminder gestuurd.

Heeft u nog niets van ons ontvangen? Stuur graag nog een mailtje aub.

Er zijn reeds 36 wagens bevestigd, nog 14 plaatsen open… Niet slecht 5 weken voor datum :driver: :driver: :driver:

@yellow submarine er is nog mogelijkheid om in te schrijven voor de zomersproetjesrit , alvast bedankt om reclame te maken aldaar !
                        Mvg snoer

We zijn hier in Dresden gearriveerd met TACB en er zijn hier ook gegadigden die we warm hebben gemaakt!! Er is toch nog plaats?

Spijtig…

IMG_9867.JPG

Helaas, voor het eerst in 4 jaar moet ik passen. 😳

Inderdaad van hieruit op het forum is het ook maar rustig met inschrijvingen , komop mannen ( dames ) niet te lang wachten hoor want vol is vol !

Het is precies zo rustig? Wij kunnen niet wachten om te vertrekken!

IMG_9907.JPG

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 95)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.