ZOMERSPROETJESRIT 1 JULI 2018 / 10e Editie / Supermooie rondrit in de Vlaamse Ardennen

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT 1 JULI 2018 / 10e Editie / Supermooie rondrit in de Vlaamse Ardennen

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschevrienden,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren Sammy, Snoer en Koen op zondag 01 juli de zomersproetjesrit in samenwerking met PCT (Porsche Club Tielt). Dit jaar vieren we alvast onze 10e editie en dit willen we zeker niet ongemerkt voorbij laten gaan. 1 deelnemer krijgt van ons alvast een waardebon van 300€ om zijn bolide eens flink in de watten te laten leggen. Deze waardebon in samenwerking met CarCleaning Van Caeneghem wordt verloot tijdens het avonddiner. Wij zijn alvast benieuwd wie de winnaar wordt :coolness:

We vertrekken op dezelfde locatie als vorig jaar. (Never change a winning team) :applaus:

We verwachten jullie omstreeks 12 u in: FEESTZAAL LADEUZE, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal

Cava met hapje
    Graankipfilet, provençale, aardappelkroketjes en cressonnette.
    Wijn, water en koffie inbegrepen

Omstreeks 14 u vertrekken we voor een namiddagrit langs Vlaamse wegen met onderweg onze ‘beroemde’ cava-stop. Aankomst is voorzien rond 17.30 u terug in de feestzaal Ladeuze voor het avonddiner.

Cava met hapjes
    Scampi Ladeuze
    Boterzacht varkenshaasje, champignonsaus, groententaartje en gratinaardappel
    Chocoladesymphonie
    Koffie, wijnen en waters inbegrepen

Prijs: 70,- € pp voor PCT-leden, 75,- € pp voor niet-leden

Inschrijving kan enkel als volgt:

1) Mailtje naar koenkvs@hotmail.com en niet meer naar mijn vorig mailadres aub! met vermelding naam, voertuigtype, nummerplaat en eventueel lidnummer PCT.
    2) Er wordt u eerstdaags een mail verstuurd met het rekeningnummer om uw deelname te bevestigen
    3) Enkele dagen na ontvangst van uw overschrijving ontvangt u een mail met de bevestiging van uw deelname

Tot binnenkort,
    Koen , Sammy en Snoer

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 95)
    • [quote=”snoer 964″ post=266287]Zondag zijn we ( Koen – Sammy en ik alsook onze partners ) in Feestzaal Ladeuze de menu’s gaan proeven en ik moet zeggen dat het weer top zal zijn .

Spijtig genoeg krijg ik mijn I Phone foto’s hier niet gepost .

Mvg Snoer[/quote]

We vertrouwen op jullie smaakpapillen!

Plaats je iPhone foto’s eerst op je computer (draadloos)? Zo doe ik het toch.

0

Ik kom ook weer af hoor Snoerke, met maatje, en zal de betaling de komende weken in orde maken! :happydance:

0

Terug ingeschreven en betaald, :driver: :driver: :driver:

0

Zondag zijn we ( Koen – Sammy en ik alsook onze partners ) in Feestzaal Ladeuze de menu’s gaan proeven ,
            en ik moet zeggen dat het weer top zal zijn .
            Spijtig genoeg krijg ik mijn I Phone foto’s hier niet gepost . Alsook nog enkele afspraken gemaakt met de patron van deze klasse zaak ,
            wat we ook al weten dat de zaak terug voor ons exclusief gereserveerd is op 1 juli ! Dus mensen niet te lang twijfelen om in te schrijven want vol is vol 🙁 . Het beloofd terug een mooie rit te worden , Sammy heeft alweer mooi wegen gaan verkennen met prachtige zichten van de streek zoals elk jaar opnieuw :happydance: Onze 10de editie zal weer een topper worden :first:

PS : Om in te schrijven vindt je alle info aan het begin van deze topic !

Mvg Snoer

0

Zonet mail verstuurd voor inschrijving.
              Was vorig jaar top :driver: :drink: !

0

:happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance:

0

Jullie bedankt want dit was voor ons al 3 jaar op rij één van de socio-mobiele hoogtepunten van het jaar!

0

Mooi mooi , bedankt iedereen die al ingeschreven is !

0

ingeschreven en betaald !!
                      steeds lekker eten en leuke rit .
                      kijk er naar uit

0

Mail verstuurd om in te schrijven. :driver: :drink:

0

We zijn reeds met 10/50. Als de inschrijvingen aan dit tempo volgen, zal het weer snel uitverkocht zijn :driver: :driver: :driver:

0

Mail verstuurd

0

We doen uiteraard opnieuw mee. Ik heb ook aan de zoon gevraagd of hij met zijn lief wou meedoen, maar blijkbaar had ze al iets anders gepland.

0

De 5 eerste zijn reeds ingeschreven, nog 45 te gaan … Juliie krijgen kortelings een bevestigingsmail van mij !
                                Alvast bedankt … :respect2:

0

We zullen de zon alvast bestellen , we gaan er terug een super aangename rit van maken
                                  [attachment:1]_home_porschef_public_html_media_kunena_attachments_4802_IMG_0009.JPG[/attachment
                                  IMG_9977[15329].JPG

IMG_9901[15330].JPG

Attachments:
                                  • _home_porschef_public_html_media_kunena_attachments_4802_IMG_0009.JPG
                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 95)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.