Zomersproetjesrit 2021 afgelast tot onze grote spijt !

Home Forum Porsche Uitstappen Zomersproetjesrit 2021 afgelast tot onze grote spijt !

• Maker
    Discussie
  • Beste  forumers  , bij deze hebben Sammy & Nancy – Monique & ik  Snoer beslist dat we in deze omstandigheden deze rit niet kunnen ( willen organiseren ) gezien je momenteel buiten slechts met 50 man mag samen komen ! Laat staan binnen in het Restaurant waar we 2 x vertoeven tijdens onze organizatie .We houden er aan een klassevolle en piekfijne rit te organiseren en hebben na meerdere besprekingen samen ook met de uitbater van Ladeuze waar we elk jaar starten en eindigen niet tot een sluitende oplossing kunnen komen . We hebben ook nog overwogen om een latere datum eventueel te prikken ( september bijvoorbeeld ) maar dan zien we dat er al een overaanbod is van ritten en beurzen , rally’s die ook allemaal opgeschoven zijn door de huidige maatregelen + ook nog geen enkele zekerheid dat het tegen dan beter is ( hopelijk wel natuurlijk ) Bij deze hebben we besloten van nog maar eens een jaar op te schuiven hoe jammer wij en jullie dit ook vinden . Hou het allemaal safe en hopelijk zien we jullie volgend jaar dan op de zomersproetjesrit 2022 terug .

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • XXX

Zulke beslissingen neem je niet licht. 
      Geen zorg hoor, alle kandidaat deelnemers kijken geduldig uit naar versie 2022 

0

Das begrijpelijke en super jammer, maar inderdaad volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik zal wel niet de enige zijn, maar ik ben er wel een beetje helemaal klaar mee met al die beperkingen van de gezelligheid en het vrije leven!!

Ik hoop wel dat we er desondanks aanstonds nog es ene kunnen vatten ergens!

0
      2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.