Zomersproetjesrit 2023

Home Forum Porsche Uitstappen Zomersproetjesrit 2023

• Maker
    Discussie
  • Voor de liefhebbers van onze Vlaamse Ardennen en omstreken hebben we terug een mooie rit in elkaar gestoken , met zoals gewoonlijk 2 heerlijke dinners ( middag &avond ) omdat we toch ook wel een beetje Bourgondiërs zijn ! 

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Dag Flukpke,
      Zou je ons eens wat meer kunnen vertellen in deze topic aub?
      https://porscheforum.be/forum/74-stel-jezelf-even-voor-

Het was voor ons de eerste keer en het was een toppie. Bedankt voor de goede organisatie, food & drinks, en een mooie rit. Op naar de volgende. Grtz Pascal

Zoals elk jaar was het weer dik in orde 

Aan alle mensen die er bij waren een dikke merci , jullie hebben voor de sfeer gezorgd ! 
            Met 92 Porsches was het terug een full house !

[quote=”Fisico post=290968 userid=5948″]Super – ik zie ook net je DM.
              Bedankt en ik contacteer Nancy!
              gr Erwin

oke heb net Sammy en Nancy gezien daarnet en ze had je mail goed ontvangen .
              welkom en tot dan zou ik zeggen ! 
               [/quote]

Super – ik zie ook net je DM.
                gr Erwin

gr Erwin

gr Erwin

@Fisico  Er is een annulatie voor de zomersproetjesrit , indien je er bij wil zijn gelieve een mail te sturen naar nancydc@skynet.be met vermelding van naam, voertuigtype, nummerplaat ! Nancy doet de inschrijvingen en heeft zicht op het aantal deelnemers . Inheb proberen antwoorden op uw mail maar denk dat deze niet is doorgegaan , daarom doe ik het nog eens via deze weg !  Succes en bedankt voor de interesse .

BESTE MENSEN , ONZE ZOMERSPROETJESRIT IS VOL GEBOEKT , ER ZIJN 85 deelnemers ingeschreven ! 
                        BEDANKT AAN ALLE DEELNEMERS , WE ZULLEN JULLIE IN DE WATTEN LEGGEN ! 
                        Tot dan ! 

Voor de mensen die er nog bij willen zijn , er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar ! Dus niet te lang twijfelen want vol is vol , we kunnen jullie maar verwittigen ! Mooi weer is besteld en voor de rest is het enkel genieten . 
                          Tot dan 
                          Sammy & Snoer 

Snoer,
                            dit jaar moet ik passen, feestje de avond voordien.

Kleine up date , er zijn momenteel al 55 Porsches ingeschreven voor deze mooie rit ! Als er hier nog kandidaten zijn zou ik niet te lang meer wachten  want elk jaar moeten we mensen teleurstellen ( vol is vol hè ) We hebben goed weer besteld voor 25 juni dus daar mag het niet aan liggen 

Enkele sfeerbeelden van vorig jaar voor de mensen die ons evenement nog niet kennen ! 

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.