ZOMERSPROETJESRIT 9 JULI 2017 / SUPERLEUKE RIT IN DE VLAAMSE ARDENNEN

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT 9 JULI 2017 / SUPERLEUKE RIT IN DE VLAAMSE ARDENNEN

• Maker
    Discussie
  • Zondag 9 JULI 2017

Beste Porschevrienden,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren Sammy, Snoer en Koen op zondag 09 juli de zomersproetjesrit ism PCT. Dit jaar hebben we alweer een supermooie rit in de Vlaamse Ardennen voor u. We vertrekken op dezelfde locatie als vorig jaar, een absolute topper!

:driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

[b]We verwachten jullie omstreeks 12 u in: FEESTZAAL LADEUZE, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal

[/b]

Ontvangst met glaasje crémant en hapjes
    Graankipfilet “Provencale” met kroketjes en waterkers.
    Wijn, water en koffie inbegrepen

Omstreeks 14 u vertrekken we voor een namiddagrit in de Vlaamse Ardennen langs het parcour van de Ronde van Vlaanderen met onderweg onze niet-te-missen cava-stop !!! Aankomst rond 17.30 u in de Ladeuze voor het avonddiner.

Crément met hapjes
    Gebakken zonnevis met zwarte truffel, zeekraal en prei
    Boterzacht varkenshaasje, champignonsaus, groententaartje en gratinaardappel
    Lauw chocoladetaartje met rood fruit en vanille-ijs
    Koffie, wijnen en waters inbegrepen

Prijs: 70,- € pp voor PCT-leden, 75,- € pp voor niet-leden

[b]

[u]Inschrijving kan enkel als volgt:
    [/u]
    [/b]

1) Mailtje naar koenkvs@hotmail.com met vermelding naam, voertuigtype, nummerplaat en eventueel lidnummer PCT.
    2) Er wordt u eerstdaags een mail verstuurd met het rekeningnummer om uw deelname te bevestigen
    3) Enkele dagen na ontvangst van uw overschrijving ontvangt u een mail met de bevestiging van uw deelname

Tot binnenkort,
    Koen , Sammy en Snoer

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 135)
    • :up: :up: :up:

Mannen, ik kom met een bijrijder, ik zal hem van de week nog officieel aanmelden en de betaling doen! :drink:

Goed nieuws gekregen van de uitbater van Ladeuze ! We kunnen smiddags en savonds van gans het restaurant ( feestzalen en terras ) gebruik maken omdat het ganse complex enkel voor ons gereserveerd is . Dus geen gedrum in overvolle zalen . En zelf bij goed weer kunnen we achteraan in de tuin buiten eten onder parasols . Dus kunnen we iets meer deelnemers toelaten :up: Bij deze moeten jullie niet twijfelen om in te schrijven want dit wordt weer een topper al zeg ik het zelf !
          Mvg
          Snoer964

Zoals gewoonlijk dus…. :happy:

Dank u Koen :up: , heb de rit gemaakt voor elk type rijder , :coolness: , en deze die eens flink willen doorgassen :driver: kunnen hun paardjes allemaal gebruiken ,maar eigenlijk is wel
              de bedoeling dat we de wegcode respecteren en er een ontspannen rit van maken en volop genieten

En Koen, nu nog 20min aftrekken om de snelste tijd te kennen :happy: :happy: :happy: :driver: :driver: :driver:

Weet er iemand van jullie hoe je op 120 km een tank bijna half leeg kan rijden ? Het is eenvoudig … Ik ben samen met de Zwarte Pijl en zijn grijs kanon de rit gaan verkennen en we wilden eens weten op welke tijd de snelste deelnemers zouden binnen komen … :driver: :driver: :driver: Meer hoef ik niet te vertellen zeker ?

Ik wil bij deze ook Sammy feliciteren met de rit :up: en mijn zijn kanon :first: ! 2x 10/10 Sammy ! Het is echt een supermooie rit met afwisselende kleine en iets vlottere wegen 😳

Momenteel zijn we reeds met 94 personen, 47 wagens, …

Het belooft weer succes te worden :coolness:

Momenteel zitten we aan 44 wagens die deelnemen … 6 to go ! Bedankt aan allen die zich reeds ingeschreven hebben :respect2:

Dan moeten we tuurlijk wel voor het sluiten van de keuken binnen zijn … :popcorn: :mrgreen:

Wim

Het eten is van een rit voorzien zal je bedoelen ;-)))

@Mart: volgens dak begrepen heb is de rit van eten voorzien, dus dat is het probleem niet! HaHa

Als ze maar lekker kan koken toch … :mrgreen:

is dan een andere vriendin iets !! ha ha
                              :drink:

Ik ben benieuwd naar de rit…
                                Hopelijk lukt het volgen een beetje want mijn vriendin heeft geen ervaring let bolletje / pijltje. 😀 😀 😀

Gisteren een groot deel van de rit weest verkennen die Sammy uitgestippeld heeft en ik moet zeggen dit wordt een heel mooie rit dit jaar . Geen enkele fout in het roadboek gevonden tot nu toe ! Dat beloofd terug een topper te worden als het weer wat meewerkt ! Voor de mensen die nog twijfelen niet te lang meer wachten met inschrijven .
                                  Groetjes

Snoer964

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 135)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.