ZOMERSPROETJESRIT 9 JULI 2017 / SUPERLEUKE RIT IN DE VLAAMSE ARDENNEN

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT 9 JULI 2017 / SUPERLEUKE RIT IN DE VLAAMSE ARDENNEN

• Maker
    Discussie
  • Zondag 9 JULI 2017

Beste Porschevrienden,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren Sammy, Snoer en Koen op zondag 09 juli de zomersproetjesrit ism PCT. Dit jaar hebben we alweer een supermooie rit in de Vlaamse Ardennen voor u. We vertrekken op dezelfde locatie als vorig jaar, een absolute topper!

:driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

[b]We verwachten jullie omstreeks 12 u in: FEESTZAAL LADEUZE, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal

[/b]

Ontvangst met glaasje crémant en hapjes
    Graankipfilet “Provencale” met kroketjes en waterkers.
    Wijn, water en koffie inbegrepen

Omstreeks 14 u vertrekken we voor een namiddagrit in de Vlaamse Ardennen langs het parcour van de Ronde van Vlaanderen met onderweg onze niet-te-missen cava-stop !!! Aankomst rond 17.30 u in de Ladeuze voor het avonddiner.

Crément met hapjes
    Gebakken zonnevis met zwarte truffel, zeekraal en prei
    Boterzacht varkenshaasje, champignonsaus, groententaartje en gratinaardappel
    Lauw chocoladetaartje met rood fruit en vanille-ijs
    Koffie, wijnen en waters inbegrepen

Prijs: 70,- € pp voor PCT-leden, 75,- € pp voor niet-leden

[b]

[u]Inschrijving kan enkel als volgt:
    [/u]
    [/b]

1) Mailtje naar koenkvs@hotmail.com met vermelding naam, voertuigtype, nummerplaat en eventueel lidnummer PCT.
    2) Er wordt u eerstdaags een mail verstuurd met het rekeningnummer om uw deelname te bevestigen
    3) Enkele dagen na ontvangst van uw overschrijving ontvangt u een mail met de bevestiging van uw deelname

Tot binnenkort,
    Koen , Sammy en Snoer

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 135)
    • :happy:

Mart heeft z’n zwarte humor weer opgepikt. Keep it up :up:

Ik weet nog wel een manier om je bolide nog ca 60 kg lichter en sneller te maken!! 💡 :happy: :drink:

Voor de duidelijkheid: ik bedoelde niet dat ik zou racen tegen Gert hé. Gewoon eens op een recht stuk de 6-cilinder muziek laten maken :engeltje: Mijn madam zal niet veel meer toelaten :what: 😆

Genieten van de rit, het landschap & het gezelschap en niemand achterlaten = perfect :up:

Prettig geregeld!! :up: :up:

Ennuh, zo min mogelijk verkeerd rijden, …, is een Kunst op Zich!!

Super Mart ! Ik zorg er alleszins voor dat de cavastop ook vermeld staat … :first: Vorig jaar stond deze ook al vermeld maar door omstandigheden kon jij deze onze rit niet meerijden hé :mrgreen:

Leuk de reactie van Harley G te lezen. Wij houden eraan om een rit te organiseren waar de mensen plezier kunnen aan beleven en kunnen geniet van het mooie landschap van de Vlaamse Ardennen. Wie wil racen verwijzen we graag door naar één of ander circuit… (al wordt er telkens natuurlijk iets sneller gereden dan toegelaten :driver: )

Enkele jaren terug hebben wij op onze rit een perte-totale gehad en geloof me vrij … ééntje is echt genoeg hoor !

Groetjes,

Koen

Mart, haak gewoon bij ons mee aan. Wij (enkele koppels) rijden altijd samen en we laten niemand achter. Is geen snelheidswedstrijd, hé.
                  Wij proberen gewoon zo min mogelijk verkeerd te rijden.

Desondanks raak ik het spoor wel eens beister, zekers in Belgie op de kleine weggetjes, waar ik het lokale verkeer nogal eens voorrang geef, stapvoets over de kasseien rij (anders niet te doen) of me netjes aan de toegestane snelheid in de dorpjes houd. En zekers als ik zonder bijrijder kom, zoals het naar uitziet. Maar wil wel graag bijblijven tuurlijk, of halverwege de route weer ergens oppikken. 😳

Is het mogelijk om enkele vaste locatiegegevens (straat – nr – plaats) in de routebeschrijving op te nemen, zoals bv de Cava-stop? Zodat bij de weg kwijt raken, de route cq achterlichten weer makkelijk kunnen worden opgepikt. :driver:

+1

Het parcours en de talloze fietsers lenen zich niet tot racen! 👿

:up: ik zou dat toch niet proberen of je gaat de 987 pijn doen. :mrgreen:

Ik heb ook een mail gestuurd, hopelijk is de rit nog niet uitverkocht 🙂

Gert je zal je oude wagen nog eens kunnen zien! 😀

Eens testen of ik je Boxster S zal kunnen volgen :driver:

Mail gezonden… :up:
                              Dit zou of zal mijn 1e rit zijn in groep… :driver:

Momenteel zijn de helft van de plaatsen verkocht :applaus: :applaus: :applaus:

Reeds 25 deelnames geregistreerd … still 25 to go :coolness:

Ik wil graag nog iets verduidelijken op enkele vorige reacties …

1) Wij rijden dit jaar weer rond in de Vlaamse Ardennen maar we gaan de heuveltjes van de ronde van Vlaanderen niet nog eens allemaal beklimmen ! De nieuwe rit wordt samengesteld door de Zwarte Pijl en Snoer, zij zullen ook dit jaar wel degelijk voor de mooiste wegen zorgen 😉

2) Er was een bemerking ivm het eten. Ik weet dat dit inderdaad veel is… Bij de allereerste zomersproeten vertrokken we om 14 uur en werd er geen middageten gegeven. Toen kregen we massaal de opmerking dat we toch s’ middags eten zouden moeten voorzien en dat een broodje voor de zondagmiddag niet echt een optie was. Toen hebben wij beslist om ‘s middags een lichte schotel te voorzien, zoals we ook dit jaar gedaan hebben. De reactie van de deelnemers is steeds veelbelovend en zoals jullie wel kunnen opmerken zijn er verschillende personen die jaarlijks absoluut willen meerijden omdat het zo’n mooie en goed georganiseerde rit is. Sommige personen hebben nog geen enkele van de 8 edities gemist.

3) We organiseren deze rit om een gezellige bende samen te krijgen en onze passie te kunnen delen. We koppelen graag een lekker dinertje en een gezellige babbel aan een onze rondrit. Heb je nog twijfels? Aarzel niet en schrijf gewoon in … Wedden dat je volgende jaar terug wil komen 🙂

Mvg,

Koen Sammy Snoer

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 135)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.