ZOMERSPROETJESRIT 9 JULI 2017 / SUPERLEUKE RIT IN DE VLAAMSE ARDENNEN

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT 9 JULI 2017 / SUPERLEUKE RIT IN DE VLAAMSE ARDENNEN

• Maker
    Discussie
  • Zondag 9 JULI 2017

Beste Porschevrienden,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren Sammy, Snoer en Koen op zondag 09 juli de zomersproetjesrit ism PCT. Dit jaar hebben we alweer een supermooie rit in de Vlaamse Ardennen voor u. We vertrekken op dezelfde locatie als vorig jaar, een absolute topper!

:driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

[b]We verwachten jullie omstreeks 12 u in: FEESTZAAL LADEUZE, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal

[/b]

Ontvangst met glaasje crémant en hapjes
    Graankipfilet “Provencale” met kroketjes en waterkers.
    Wijn, water en koffie inbegrepen

Omstreeks 14 u vertrekken we voor een namiddagrit in de Vlaamse Ardennen langs het parcour van de Ronde van Vlaanderen met onderweg onze niet-te-missen cava-stop !!! Aankomst rond 17.30 u in de Ladeuze voor het avonddiner.

Crément met hapjes
    Gebakken zonnevis met zwarte truffel, zeekraal en prei
    Boterzacht varkenshaasje, champignonsaus, groententaartje en gratinaardappel
    Lauw chocoladetaartje met rood fruit en vanille-ijs
    Koffie, wijnen en waters inbegrepen

Prijs: 70,- € pp voor PCT-leden, 75,- € pp voor niet-leden

[b]

[u]Inschrijving kan enkel als volgt:
    [/u]
    [/b]

1) Mailtje naar koenkvs@hotmail.com met vermelding naam, voertuigtype, nummerplaat en eventueel lidnummer PCT.
    2) Er wordt u eerstdaags een mail verstuurd met het rekeningnummer om uw deelname te bevestigen
    3) Enkele dagen na ontvangst van uw overschrijving ontvangt u een mail met de bevestiging van uw deelname

Tot binnenkort,
    Koen , Sammy en Snoer

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 135)
    • Super Mush ! Oude liefde roest niet hé !

Daad bij het woord gevoegd, ruitenwisser is eraf. Nu op zoek naar een dopje 8)
        Thx all!!

Mart leuk dat je er terug bij bent

proficiat Bart , het is een zeer mooie, dus wel gekomen

@ Mush – Mart – Rufie :up: :up: :up:
              Alsook dikke proficiat Mushroom met de nieuwe aanwinst , het kleur kan me ook bekoren . :driver:

Complimenten met je nieuwe aanwinst,ennuh ok, we gaan het meemaken!! :driver: :salut:

[quote=”Mushroom” post=250830]Idd, ben zo blij als een klein kind 8)
                  Foto was van de verkoper trouwens. Mooie kontje is toch nog vermassacreerd door die afzichtelijke achterruitwisser ;)[/quote]

Proficiat Bart. :up: :up:
                  Inderdaad Bart de achterruitwisser moet er nog af. :happydance:

Niks mis met een ruitewisser, is toch origineel ?

Idd, ben zo blij als een klein kind 8)
                      Foto was van de verkoper trouwens. Mooie kontje is toch nog vermassacreerd door die afzichtelijke achterruitwisser 😉

Very nice :first: Blijft toch het mooiste kontje :applaus:
                        Een stilstaande auto met opengeklapte spoiler… was dat niet tegen je principes? :think:

[quote=”Harley G” post=250787]Ben benieuwd met welke P je gaat komen opdagen….. :coolness:[/quote]

Wel Geert :sarcastisch , ik ben slecht in het houden van geheimen, 9 Juli is nog ver dus hierbij…

Going back to my roots:

ScreenHunter_115Apr.2000.08.jpg

[quote=”Mart” post=250787]Weet nog niet hoe de wereld eruit ziet in juli, maar heb ook wel zin om een rondje mee te draaien :driver: … nog es ff wat lol maken met z’n allen. :happy:[/quote]

We verwachten je!!! :first: :drink:

Net ingeschreven :driver:

[quote=”boxsterfreak” post=250612]Hallo,
                              Mij lijkt het ook een heel toffe rit.

Ik ben vrij nieuw hier, dus wou ik uit curieusiteit eens vragen waarom er eigenlijk twee keer op een dag een volledige warme maaltijd voorzien wordt?
                              Niet dat het er niet lekker uit ziet, zeker niet, het water kwam me al uit de mond, maar voor mij persoonlijk is het rijden langs mooie wegen nog steeds het belangrijkste bij een rondrit… Om dan als het (hopelijk) mooi weer is, twee keer een paar uur aan tafel te zitten, lijkt me persoonlijk wat “overdreven”. Een drankje met een klein hapje, ok, maar twee gangen diners lijkt me wat overkill of niet?
                              Ik vroeg het me gewoon af, is er iets waar ik over zie? Zie dit aub niet als kritiek, ik weet dat het niet evident is om een rit te organiseren.
                              Groetjes
                              Wim[/quote]

Op de middag zit je maximum één uur aan tafel :up: :up:
                              En na de rit steekt het op geen uurtje tetter tetter…….. :drink: :drink:
                              Is ieder jaar één van de leukste ritten :driver: :driver:

Weet nog niet hoe de wereld eruit ziet in juli, maar heb ook wel zin om een rondje mee te draaien :driver: … nog es ff wat lol maken met z’n allen. :happy:

Ben benieuwd met welke P je gaat komen opdagen….. :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 135)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.