ZOMERSPROETJESRIT 9 JULI 2017 / SUPERLEUKE RIT IN DE VLAAMSE ARDENNEN

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT 9 JULI 2017 / SUPERLEUKE RIT IN DE VLAAMSE ARDENNEN

• Maker
    Discussie
  • Zondag 9 JULI 2017

Beste Porschevrienden,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren Sammy, Snoer en Koen op zondag 09 juli de zomersproetjesrit ism PCT. Dit jaar hebben we alweer een supermooie rit in de Vlaamse Ardennen voor u. We vertrekken op dezelfde locatie als vorig jaar, een absolute topper!

:driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

[b]We verwachten jullie omstreeks 12 u in: FEESTZAAL LADEUZE, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal

[/b]

Ontvangst met glaasje crémant en hapjes
    Graankipfilet “Provencale” met kroketjes en waterkers.
    Wijn, water en koffie inbegrepen

Omstreeks 14 u vertrekken we voor een namiddagrit in de Vlaamse Ardennen langs het parcour van de Ronde van Vlaanderen met onderweg onze niet-te-missen cava-stop !!! Aankomst rond 17.30 u in de Ladeuze voor het avonddiner.

Crément met hapjes
    Gebakken zonnevis met zwarte truffel, zeekraal en prei
    Boterzacht varkenshaasje, champignonsaus, groententaartje en gratinaardappel
    Lauw chocoladetaartje met rood fruit en vanille-ijs
    Koffie, wijnen en waters inbegrepen

Prijs: 70,- € pp voor PCT-leden, 75,- € pp voor niet-leden

[b]

[u]Inschrijving kan enkel als volgt:
    [/u]
    [/b]

1) Mailtje naar koenkvs@hotmail.com met vermelding naam, voertuigtype, nummerplaat en eventueel lidnummer PCT.
    2) Er wordt u eerstdaags een mail verstuurd met het rekeningnummer om uw deelname te bevestigen
    3) Enkele dagen na ontvangst van uw overschrijving ontvangt u een mail met de bevestiging van uw deelname

Tot binnenkort,
    Koen , Sammy en Snoer

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 135)
    • Is er nog een plaatsje? Dan mogen jullie ons toevoegen :engeltje:

@YellowSub : ROFL

@Boxsterfreak Enkele jaren terug werd ons vele malen gevraagd waarom er voor vertrek geen eten voorzien was op onze rit , en om die reden hebben we dit dan maar toegepast . Vergeet niet dat er vele mensen in groepjes komen samen met hun parteners en dat er graag nog eens gebabbeld wordt . En wij Belgen zijn ook nog een beetje Borgondiers zeker ! Je hoeft er inderdaad niet te veel achter te zoeken maar wij als organisators weten dat het een goede formule is waar we elk jaar proberen verbeteringen aan te brengen waar we kunnen . En blijkbaar werkt dit want we zitten elk jaar vol geboekt , we weten ook dat dit niet iedereen zijn ding zal zijn maar weet dat we nooit voor iedereen goed zullen kunnen doen ook . Ik zou zeggen bekijk het en is dit niet uw ding dan zijn er nog ritten , denk je dit kan gezellig worden dan ben je uiteraard welkom en denk ik niet dat je er spijt van zal hebben .
          Mvg
          snoer964

:happy: :happy: :happy:

Dat noemen we lunch control. Je hebt ook lounge control zoals ik daarnet heb geleerd. Zelf heb ik launch control op de Cayman, maar heb dat eigenlijk nog nooit gebruikt. Veel te sletig!

+ 1 :up: :up:

In Italië eten ze ook twee keer warm…

Maar eigenlijk is dat omdat er halfweg de rit ook een natje geschonken wordt. Dan kun je maar beter een bodempje op je maag hebben! :drink:

Wim

Hallo,
                    Mij lijkt het ook een heel toffe rit.

Ik ben vrij nieuw hier, dus wou ik uit curieusiteit eens vragen waarom er eigenlijk twee keer op een dag een volledige warme maaltijd voorzien wordt?
                    Niet dat het er niet lekker uit ziet, zeker niet, het water kwam me al uit de mond, maar voor mij persoonlijk is het rijden langs mooie wegen nog steeds het belangrijkste bij een rondrit… Om dan als het (hopelijk) mooi weer is, twee keer een paar uur aan tafel te zitten, lijkt me persoonlijk wat “overdreven”. Een drankje met een klein hapje, ok, maar twee gangen diners lijkt me wat overkill of niet?
                    Ik vroeg het me gewoon af, is er iets waar ik over zie? Zie dit aub niet als kritiek, ik weet dat het niet evident is om een rit te organiseren.
                    Groetjes
                    Wim

Lijkt me heel toffe rit ,ideaal om samen met men vrouw nieuwe mensen te leren kennen .
                      Helaas zal het wachten worden tot volgend jaar . Aangezien we nog even moeten wachten op onze Cayman

>>> dan zijt ge voor het eind van de dag toetens?? :censored:

@Herman > blij te horen dat je er ook zal zijn.
                          Waarschuwing >>>> once you go Zomersproetjes, …

:up: Vergeet u niet in te schrijven, hé Herman!

Count us in …
                              De eerste keer’ zei de maagd, en ze heeft er nadien nog veel plezier van gehad :happydance:

Grapje hee, 964 rijders, want zoals geweten ben ik geheel verlekkerd op de 964.

De zon zal alvast terug besteld worden, de voorbereidingen van de roadbook zijn gestart, deze maal zal het een super aangename vlotte rit worden ,
                                  :coolness: :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 135)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.