ZOMERSPROETJESRIT 9 JULI 2017 / SUPERLEUKE RIT IN DE VLAAMSE ARDENNEN

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT 9 JULI 2017 / SUPERLEUKE RIT IN DE VLAAMSE ARDENNEN

• Maker
    Discussie
  • Zondag 9 JULI 2017

Beste Porschevrienden,

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren Sammy, Snoer en Koen op zondag 09 juli de zomersproetjesrit ism PCT. Dit jaar hebben we alweer een supermooie rit in de Vlaamse Ardennen voor u. We vertrekken op dezelfde locatie als vorig jaar, een absolute topper!

:driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

[b]We verwachten jullie omstreeks 12 u in: FEESTZAAL LADEUZE, Ladeuze 3, 9680 Maarkedal

[/b]

Ontvangst met glaasje crémant en hapjes
    Graankipfilet “Provencale” met kroketjes en waterkers.
    Wijn, water en koffie inbegrepen

Omstreeks 14 u vertrekken we voor een namiddagrit in de Vlaamse Ardennen langs het parcour van de Ronde van Vlaanderen met onderweg onze niet-te-missen cava-stop !!! Aankomst rond 17.30 u in de Ladeuze voor het avonddiner.

Crément met hapjes
    Gebakken zonnevis met zwarte truffel, zeekraal en prei
    Boterzacht varkenshaasje, champignonsaus, groententaartje en gratinaardappel
    Lauw chocoladetaartje met rood fruit en vanille-ijs
    Koffie, wijnen en waters inbegrepen

Prijs: 70,- € pp voor PCT-leden, 75,- € pp voor niet-leden

[b]

[u]Inschrijving kan enkel als volgt:
    [/u]
    [/b]

1) Mailtje naar koenkvs@hotmail.com met vermelding naam, voertuigtype, nummerplaat en eventueel lidnummer PCT.
    2) Er wordt u eerstdaags een mail verstuurd met het rekeningnummer om uw deelname te bevestigen
    3) Enkele dagen na ontvangst van uw overschrijving ontvangt u een mail met de bevestiging van uw deelname

Tot binnenkort,
    Koen , Sammy en Snoer

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 135)
    • :happy: :happy: :happy:

[quote=”Yellow Submarine” post=250324]Nee, maar wel voor de crocfab rit. Zomersproetjes duurt meestal wel even als ik me goed herinner.

Je moet weten, dit zijn mannen met een 964. En in die tijd was er nog geen internet…

:happy:[/quote]

:up: :ass: :popcorn:

Ze zijn gestart geraakt. :first: de mail is binnen en ikke gerust dat ik er bij mag zijn! :happydance:

Nee, maar wel voor de crocfab rit. Zomersproetjes duurt meestal wel even als ik me goed herinner.

Je moet weten, dit zijn mannen met een 964. En in die tijd was er nog geen internet…

:happy:

Heeft er al iemand een bevestigingsmail ontvangen? :think: Nu was ik eens snel….

+1 :driver: voor de vierde keer op rij.

We zijn der weer bij voor de 5de keer is telkens :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

2de poging

zs029.JPG

zs033.JPG

zs218.JPG

zs220.JPG

zs236.JPG

IMG_6842-2.JPG

IMG_6969.JPG

Inderdaad Harley G was eerst voorzien 1 week vroeger maar door omstandigheden hebben we 9 Julie moeten nemen .
                      Voor de leken op dit forum enkele sfeer prentjes van voorgaande jaren (want uit ervaring weet ik dat ze hier graag prentjes kijken )

Attachments:
                      • IMG_6696.JPG
                      • IMG_6753-2.JPG
                      • IMG_6842.JPG
                      • IMG_6875.JPG

Genoteerd in de agenda, mail volgt! Dit wordt de 3de deelname op rij voor ons.

Super mail is al onderweg !!!

+1 ik dacht dat het eerst een week vroeger stond gepland en dan had ik moeten passen! Zal er dus toch voor,de 4e keer kunnen bij zijn! :happydance:

+1 :driver: :driver: :driver:

Super Fabian ! Dan zijn we al terug met 4 auto’s ingeschreven na 1 dag 😳 😳 😳

Moet ik nu weer den eersten zijn.
                                  Count us in.
                                  Beste leden van het forum, dit moet je zeker éénmaal beleven. Haast en spoed is zelden goed, maar hier moet je die uitspraak volledig negeren!! inschrijven en zo snel mogelijk!!!

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 135)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.