Zomersproetjesrit op zondag 26 juni 2022

Home Forum Porsche Uitstappen Zomersproetjesrit op zondag 26 juni 2022

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Er zijn al 61 inschrijvingen of porschen , wees snel om er nog bij te zijn , groetjes , tot snel

0
        0

We hebben terug een super mooie rit in elkaar gestoken van 145 km , het eerste stuk is 98 km , met maar 1 flitspaal die in de roadbook staat en stukken waar je je voorligger kan voorbij steken, bij de eerste stop is er cava , frisdrank , taartje en voor de dames en heren toilet voorzien , op een super mooi kasteel domein , waar men ontspannen kan rond lopen , het 2de stuk is sneller , wil zeggen dat je op ieder moment je voorligger kan overgaan , dus deze die er nog willen bij zijn , inschrijven , groetjes

0

Maar natuurlijk Snoer, das zeker wel de bedoeling!!

It has been a long long time …

Suc6 met de preparaties!!

0

Geen probleem Drip geniet van je reis , er zijn al een 35 wagens ingeschreven heb ik vernomen van Nancy ! Dus we klagen niet . 

0

Nu ja, spijt… Het zal wel afhangen van wie naast jou in de Macan zit, sorry, ligt! 

0
                XXX

Tot mijn spijt zit ik op dat moment in Italië 

0

En toch heb ik persoonlijk al 2 bevriende non-PF Porsche rijders kunnen overhalen om te participeren. Wordt vervolgd want mijn maat Bob rijdt met een camion (Sorry, Macan) dus die heeft nog plaats voor 2 extra madammen achterin. Komt goed, hoe meer madammen, hoe beter!!

0

[quote=”DST post=288404 userid=7576″]ik ben al ingeschreven hoor

[/quote]

0

ik ben al ingeschreven hoor

0

Enkele sfeerbeelden van enkele jaren terug , want na 2 jaar geen zomersproetjesrit rit is er niet veel interesse vanuit het P Forum zo te zien ! 

0

0

Gelieve enkel op de aangegeven manier in te schrijven aub !
                              Dit is de enige manier van inschrijven om er bij te zijn .
                              Wacht niet te lang want vol is vol .

Mvg Snoer & Sammy en het helpende team .

0
                            13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.