Zomersproetjesrit op zondag 26 juni 2022

Home Forum Porsche Uitstappen Zomersproetjesrit op zondag 26 juni 2022

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Er zijn al 61 inschrijvingen of porschen , wees snel om er nog bij te zijn , groetjes , tot snel

We hebben terug een super mooie rit in elkaar gestoken van 145 km , het eerste stuk is 98 km , met maar 1 flitspaal die in de roadbook staat en stukken waar je je voorligger kan voorbij steken, bij de eerste stop is er cava , frisdrank , taartje en voor de dames en heren toilet voorzien , op een super mooi kasteel domein , waar men ontspannen kan rond lopen , het 2de stuk is sneller , wil zeggen dat je op ieder moment je voorligger kan overgaan , dus deze die er nog willen bij zijn , inschrijven , groetjes

Maar natuurlijk Snoer, das zeker wel de bedoeling!!

It has been a long long time …

Suc6 met de preparaties!!

Geen probleem Drip geniet van je reis , er zijn al een 35 wagens ingeschreven heb ik vernomen van Nancy ! Dus we klagen niet . 

Nu ja, spijt… Het zal wel afhangen van wie naast jou in de Macan zit, sorry, ligt! 

XXX

Tot mijn spijt zit ik op dat moment in Italië 

En toch heb ik persoonlijk al 2 bevriende non-PF Porsche rijders kunnen overhalen om te participeren. Wordt vervolgd want mijn maat Bob rijdt met een camion (Sorry, Macan) dus die heeft nog plaats voor 2 extra madammen achterin. Komt goed, hoe meer madammen, hoe beter!!

[quote=”DST post=288404 userid=7576″]ik ben al ingeschreven hoor

[/quote]

ik ben al ingeschreven hoor

Enkele sfeerbeelden van enkele jaren terug , want na 2 jaar geen zomersproetjesrit rit is er niet veel interesse vanuit het P Forum zo te zien ! 

Gelieve enkel op de aangegeven manier in te schrijven aub !
                              Dit is de enige manier van inschrijven om er bij te zijn .
                              Wacht niet te lang want vol is vol .

Mvg Snoer & Sammy en het helpende team .

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.