ZOMERSPROETJESRIT PCT 07/07/013

Home Forum Porsche Uitstappen ZOMERSPROETJESRIT PCT 07/07/013

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal,

Save the date ! De zomersproetjesrit gaat dit jaar door op 07 juli ! Voor diegene die er vorige jaren niet konden bijzijn, controleer eens de fotos op het forum! We zorgen ervoor dat het dit jaar een echte topper wordt! We starten in een subliem kasteel te Ronse en eindigen in onze topper van de voorbije 5 jaar nl het Hof van Nassau! Kortom sublieme rit in de mooie Vlaamse Ardennen… Dit jaar zorgen we voor zowel ‘s middags en ‘s avonds een lekker menuutje! Deze namiddag hebben Snoer, Zwarte Pijl en ikzelf alles geregeld ivm onze rit!

Hieronder het programma…

Voor onze editie 2013, hebben we terug een SUPER locatie voor u voorzien !!!

Aankomst tussen 11.30 en 12.00 u

Locatie: Kasteel ‘Villa 99’ Oswald Ponettestraat 99, 9600 Ronse

Welkomsdrankje
    Italiaans Buffet

Vertrek stipt om 13.45 u ! Aangename rit met roadbook in de mooie Vlaamse Ardennen!!!

Onderweg onze ondertussen beroemde (beruchte) cava-stop

Aankomst in het ‘Hof Van Nassau’ rond 17.30h
    Balegemstraat 2, 9620 Zottegem

Aperitief met hapjes
    Getruffeerde rundscarpaccio met geroosterde langoustine
    Sappig gebraden varkensmedaillon / verse pesto met zongedroogde tomaat / paprikacrème
    Aardbeien ijs / Italiaanse meringue / geroosterde amandel
    Koffie / waters / wijnen inbegrepen

Inschrijven kan ten laatste tot 28/06 à 64,-€ pp voor leden PCT, niet clubleden: 69,- € pp
    via mail koen@garagetack.com 0475/568005 of snoer@telenet.be op
    Rek.nr: BE52 7338 5807 9309 (inschrijving geldig na betaling)

OPGELET: MAXIMUM 40 wagens … Snel zijn is de boodschap …

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 180)
    • Voila, voor mijn zondagvoormiddag eens alle betaalde inschrijvingen gecontroleerd … Momenteel reeds 25 wagens betaald… :first: Het begint te nijpen voor diegene die nog mee willen! :driver:

:relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman: :relaxman:

We hebben zomerweer besteld en ze hebben ons daar garantie’s op gegeven hoor 😳 :wtf: :think: :what:

[quote=”luc993cabrio” post=131012][quote=”de zwarte pijl” post=131004]zal tegen dan wel eindelijk zomer zijn :relaxman: :driver:[/quote]

Hopelijk :what: :what: :what:[/quote]

Zeg wel 👿

[quote=”de zwarte pijl” post=131004]zal tegen dan wel eindelijk zomer zijn :relaxman: :driver:[/quote]

Hopelijk :what: :what: :what:

zal tegen dan wel eindelijk zomer zijn :relaxman: :driver:

Ik rij mee (2 pers) :driver:

Ik weet niet of ik tegen dan een rijklaar hok heb :think: :bounce:[/quote]

Ik ook niet mush, maar ik schrijf mij toch in, kwestie van een deadline te hebben 😎
                  btw, ik moet nog de centje overschrijven 😳 ga ik morgen eens werk van maken!

@david: vorig jaar zat ik net met hetzelfde dillema. Maar na dat moeder de vrouw mij de toestemming gaf om toch mee te gaan, heeft het mij niet gespeten!
                    Gsm bij de hand, en gassen moest het zo ver zijn! :driver:

Prioriteiten hé David, prioriteiten… :engeltje: :respekt: :popcorn:

Ik weet niet of ik tegen dan een rijklaar hok heb :think: :bounce:

Ik wil wel mee,maar weet nie of da gaat lukken. Want mijn vriendin verwacht haar baby ongeveer dan….

Reeds 20 wagens ingeschreven en betaald … :applaus: Een 5tal personen hebben zich schriftelijk of mondeling ingeschreven maar nog niet betaald … 😳 Er komt dus stilaan schot in de zaak ! :hail: *porsche
                          Mag ik vragen aan diegene die nog overgeschreven hebben om dit te doen … Dank bij voorbaat!

Gisteren nog eens met Snoer de rit gereden … :up: Reeds 100 km staat er op papier… We gaan daar niet te veel meer aan toevoegen! Vooral na de CAVA-stop gaan we de km beperken :think:

We zien het al volledig zitten!!!

deze week nog eens op pad met de Koen op verkenning voor roadbook :driver: :driver: :driver: :coolness: :coolness:

Daarnet nog enkele fotootjes uit de ‘oude’ doos tegengekomen … Ik zie het al weer volledig zitten :happydance:
                                  zoo054.JPG

zoo065.JPG

zoo235.JPG

P1020239.JPG

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 180)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.